HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Figyejj, köcsög! Leperkálsz ezerkétszázat és akkor idetipeghetsz, hogy vásárolj nálunk sok-sok delláért!

2009.06.15. 21:24 Before

Beszarok! Komolyan, ilyen nincs, nem is volt és nem is lesz. A baromarcúak persze biztosan meg tudnák magyarázni valamilyen fos halandzsával, de komolyan, ilyen nincs. Nem is volt és nem is lesz. Lassan átállok valami kábítószerre, a valóság nekem már túl bizarr.
Úgy esett, hogy asszonynak akartam jegyet venni a Madonna koncertre. Mert, hogy szereti. Oké, nem ez a kapcsolatunk alapja, bár tény, Madonna koncertjei baromi komoly darabok, kettőről láttam videót, minden elismerésem. Mivel a jegyekért eleinte profikat megszégyenítő pankrációt kellett folytatni különböző nemű és állagú rajongókkal, nem is nagyon izgattam magam, amúgy Pató Pál urasan közelítettem a kérdéshez. És lám, hónapokkal a kezdeti rohamok után a legjobb jegyek is megvehetők még, ha nem hivatalosan, hát magánúton valakitől, aki közben kiszeretett belőle, vagy közbejött neki valami. Ráadásul reális áron.

Apropó, reális ár. Madonna koncert ugye nem túl sűrűn van Magyarországon, nosza hát, adjuk meg a módját, veszek a mamának egy VIP jegyet. Száztízezerért. Gondoltam ezért aztán lesz minden, tejjel-mézzel folyó, minimum egy fanszőr Madonnától, persze személyesen átadva/lenyalva, kinek-kinek ízlése szerint. Naigen. Ez a Kincsem park valami baszott nagy hodály, aminek az egyik végében lesz a színpad. Na, vajon mi lesz a másik végében? Úgy van, a VIP-páholy. A jegyhez ingyen parkolás, állófogadás, meg valami ajándékcsomag jár. Hogy kit fogadnak állva? Hát egymást, a kedves vendégek. Hazáig vinnyogtam a röhögéstől. Még csak csillagászati távcsövet se adnak a jegy mellé, hogy legalább lásd a színpadot.

No, de ezt a baromi egyszerű kis történetet kezdem túl hosszú lére ereszteni. A sors úgy adta, hogy pont ma jutott eszembe megnézni, van-e még jegy a koncertre. Persze ennek semmi köze nincs a történtekhez, tegnap is ez történt volna, holnap se lenne másképp. Begugliztam a cuccot, látom, Vaterán több jegy is van. Közte egy szimpatikus verzió: két silver állójegy 46-ért. Azért ellenőrzésképp gondoltam megnézem a ticket express-t, mennyi is az eredeti ára. Hát, az bizony 22500 jegyenként, ergó nem csak egy ezressel beljebb vagyok, de mégis "hivatalos" jegyvásárlás. Persze regisztráljak (anyád), majd szépen haladunk végig a processzuson. Korrekt minden, nagyon jól áttekinthető, érthető, megnyugtató a vásárlási folyamat. Profi. Már éppen az utolsókat kattintanám, amikor jön a "szállítás" rész. Hát, az nem prolléma, kéremszépen, majd elballagok érte (bár GLS-futár is kihozhatja), legyen a személyes átvétel. És akkor nyeltem kis híján az egerem. Az alábbi kép fogadott:

Szállítás, mi? Bazmeg.
Ma hozta a GLS az aktuális adag könyvemet a booklinetól (apropó, ezeket is bassza seggbe egy kiéhezett ménes az alexandrával együtt, de ez egy nagyon másik téma). Érdekes, a bookline képes egy GLS-küldeményt 800 forintért idejuttatni, de ha tíz rugóért vásárolok tőlük, akkor nem kell fizetnem a szállításért. Egy fillért se. Itt meg két papírlap idetalicskázásáért csengessek ki 2500 forintot. De persze ez semmi, a legdurvább a személyes átvétel opció. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL. Fogom a pofám, odatolom a nyüves irodájukba; békávézok, vagy tolom a benyát a járgányba, meg a parkolóórába, kiállom a sort, szagolom a népeket. Aztán ÉN fizetek NEKIK ezerkétszázat a szállításért. Hogy elbaszhassak náluk ötvenezret. Na, ez már valóban az anyós mértékegysége. MEGAKURVAANYÁD!

13 komment

Címkék: azbeszt gusztustalan abszurdisztán lehúzás

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr751187522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.06.15. 23:18:43

egyrészt ez nem az orbánról szól, állj a sarokba (de a billentyűzetet viheted), másrészt aki madonnára koncertjegyet vesz, az sikeres ember nem lehet, még ha 110-ért is, harmadrészt az nem lehet, hogy ez a személyes átvétel 1200-ért a vatera jutaléka?
amúgy meg agyam eldobom, 22 ezerbe kerül, hogy ott állhassak, amíg ő a színpadon elvan. én therapy?-ra megyek majd 3000-ért, és van sörsátor, meg részeg metálcsávók a szomszédos bikini koncertről, az szerintem nagyobb fíling :-).

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.06.16. 06:02:45

Nem lehet minden tökéletes. Különben is, csak annyi kell, hogy kitegyék címlapra és fél órán belül ez a post is mindenről szólni fog: Orbánról, zsidókról, cigányokról. (Az Orbános amúgy félkészen hever a postlistában, ezt tegnap első felháborodásom hevében firkáltam össze.)
Amúgy, ha már cinkelni akarsz, legalább figyelj oda, az 1200-nak zéró köze van a Vaterához, a tex.hu gombolja le az emberről "szállítási költség" címen. :)
A sikeresség nem vonz, szóval jó nekem (ha nem is ténylegesen nekem) a madonna-jegy, de például bikini-koncerten voltam párszor, az jó volt. A helyzet az, hogy a részeg metálcsávók se vonzanak, de persze senkit nem ítélek el az ízlése miatt! :)
Ettől függetlenül én is eldobtam az agyam, rohadt drága, de ez van, ennyibe kerül. Amúgy ez nem is a legdrágább, ez csak a "másodosztályú" jegy ára, mert a színpadhoz legközelebbi 35 rugó, de a (vipeshez hasonlóan) fél kilométerre lévő ülőhelyek is 30-ba fájnak.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.06.16. 12:14:45

@Before:
ja, hogy az ezerkettő az a texé! hát akkor tényleg szüljenek sünt.
a bikini zenekart nem szeretem, csak a félrészeg rajongókon lehet egy szociológus mosolyával röhögni :-)
fílingje van, na.

nadivereb 2009.06.17. 14:57:45

Tehát ha jól értem, akkor a VIP-jegy kvázi belépő egy koktélpartira, míg a távolban valami nő pattog a színpadon?
A hülyének is megéri.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.06.17. 16:11:28

@nadivereb: hát nem? Szerintem mé lehet kapni, ha sietsz, nem maradsz le róla! Amúgy láttam egy méretjelölést, 250 méter a színpad az ülőhelyektől (beleértve a VIP-páholyt).
De azért ne hidd, hogy csak egy koktélparti, kapsz velkámdrinket is!

VVega · https://debugme.eu/ 2009.06.22. 00:52:36

Magyar rögvalóság. Ilyen ország tényleg nincs. Nem lehet, hogy egy kísérlet részesei vagyunk? :D

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.22. 23:58:00

@VVega: erre én sokszor gondolok...

hajrá, Before

aztán a Madonan-faszőrt meg ne lássuk egy újabb steak-fotón!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 17:18:02

Jegy megvan, a fanszőrzettel kapcsolatban majd meglátjuk, mit lehet tenni... :)
Én szerencsére nem megyek, a másik jegyet a sógorom átvette és a feleségének adja szintén házassági évfordulós ajándékként. A két csaj meg majd szépen elmegy kettesben.

Jonas-R 2009.07.30. 21:06:08

mondjuk ha eletedben vasaroltal volna TicketExpressben, akkor tudhatnad, hogy van kezelesi koltseg. Regebben 200 HUF volt, ezek szerint emeltek, vagy hataroznak meg egyedileg is. Ez leginkabb azert van, mert ez a hasznuk, ezert foglalkoznak jegykereskedelemmel, foglalnak le elore jegyeket, epitenek online foglalasi rendszereket esemenyadatbazissal stb. Cserebe altalaban tudnak jegyet szerezni, elfogadnak kultura utalvanyt (akkor is, ha az adott rendezveny nem fogadna el, pl BalatonSound-sziget)

valamennyire vedeni akarom oket, a kurvaanyazo, de mellette boszen spekulalo pato pal urtol...

nadivereb 2009.08.23. 17:36:35

Na, milyen volt a koncert? Nekem sajnos volt más elfoglaltságom:D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.08.28. 15:19:52

A koncert nagyon jó volt, a párom és a sógornője abszolút élvezték.
Ami nem tett jót, az az alapos szarrá ázás volt, amit javarészt el lehetett volna kerülni, ha idejében felteszik a színpadra a csúszásgátló burkolatot és nem két órás késéssel indul a koncert, illetve ha az idióta szervezők biztosították volna, hogy a helyszínt el lehessen hagyni normálisan (pl elbontják a kerítéseket, meg ilyesmik). De ezek csak a nyűgös körülmények, a lányok szerint bőven megérte így is...
süti beállítások módosítása