HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Apa, kezdődik!!!

2010.07.02. 21:00 Before

Ha nem volnék annyira kurva lusta, mint amilyen (egyéb tényezőket már nem is említve), bizony jócskán lehetett volna irogatni a naccságos és felkent kormányunkról. Gondolkoztam még aféle skandallum-jegyzőkönyv formán is, ahol a csúnyább ügyeket követtem volna, szép sorban, mint egy azbesztcsinálta krónikás. De leszartam.

Nem röhögtem tele pofával az "azonnali és radikális adócsökkentésen", nem kérdezgettem, hol van a két héten belül beígért közbiztonság. Nem tettem szóvá a folyamatos tisztségviselői harakiriket (amik nyilván egytől egyig önkéntesek valának), nem kaptam szómenést a vadiúj, csudiszép bájgúnár köztársasági elnöktől sem. Nem fogott ki rajtam a szavazófülkék forradalma, nem gúnyolódtam azon sem, hogy valójában mire is kapott felhatalmazást a naracsos banda. Sőt, még a nemzeti együttműködési nyilatkozatot is kibírtam teljes kussban.

Node, most már tényleg. Mocskos egy rohadt meleg van, így az ember csak legyint az egyre szánalmasabb húzásokon, erre... Az egy dolog, hogy a nemzeti együttműködési nyilatkozat egy fidesznyik ömlengés arról, hogy mennyire szeretik magukat és mennyire nincs semmi köze a valósághoz. De, hogy ezt a fost még kötelező jelleggel ki is kell pakolni a közintézményekben, na ez odabasz. Nem hiszem, hogy egy-két reménytelenül begőzölt vérnarancsoson kívül bárki kibírná émelygés nélkül az ilyesmit. Mindenesetre szeretnék egy módosító indítványt benyújtani. De legalább is megszívlelendő jótanácsot adni az érintett közintézmények felelősei számára. Hagyjanak helyet mellette... jól fog még jönni!

2 komment

Címkék: politika fidesz idióta azbeszt abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr672125997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.07.03. 12:47:42

Elég kimirszeni tepónak néz ki ez...
Lehet, legközelebb nem úgy nem megyek el szavazni, hogy rájuk szavaznék, ha elmennék. Bár ez nem dönti romba a Fideszt. :)
süti beállítások módosítása