HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Tudtam, csak nem sejtettem...

2011.02.01. 16:40 Before

 Létezhet-e ennél visszataszítóbb, gusztustalanabb, cinikusabb dolog a politikában?

 

 

NEM

(nem soha!)

 

 

6 komment

Címkék: politika fidesz idióta azbeszt cinizmus selemczi gabriella

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr92631191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuphar · http://macoldasok.blog.hu 2011.02.02. 10:23:02

azt a telibevert qrva istenit!!!
ez de durva! szakadjon rájuk az ég 4x!!!

GBL 2011.02.15. 14:26:53

Az hagyján, hogy MENNYIRE gusztustalan, MENNYIRE demagóg, de a népek sajnos beveszik. Nem négy év lesz ez, hanem nyolc... ha nem több.

Attilajukkaja 2012.08.21. 17:23:22

"Tudtam, csak nem sejtettem"
Jol tudom, vagy csak sejtem, hogy ezt Sylvester baratunk mondta egyik veletlenul sem hires filmjeben?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 20:24:09

@Attilajukkaja: Jól tudod! Az Oscar című örökbecsű darabban mondta, ami szerintem messze az egyik legjobb filmje. :) Nálunk egy szállóige...
süti beállítások módosítása