HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Undorító, hisztérikus labancok

2009.07.05. 16:28 Before

Ezek a labancok nem normálisak. Abszolút képtelenek jó europerhez méltó módon viselkedni. Most például örjöngő tömegek vonultak fel a mocskos buzikkal együtt, csak úgy szimpátiából. Undorító. Egyáltalán nem méltó egy egykoron oly büszke királysághoz, az országhoz, amely büszke királyok nemzedékeit adta és meghatározó része volt Európának. De ez még hagyján, nem elég, hogy az emberek kivonultak és még csak össze se vertek senkit, a hivatalos politika se volt képes türtőztetni magát ebben a fertőben és nem általlotak saját kocsikkal részt venni ezen a mocskos, embergyalázó, felháborító felvonuláson.

Bezzeg nálunk. A hős magyarok bármikor hajlandók tojást, követ, benzines palackot (pedig a benzin milyen kurva drága  már!) ragadni, hogy kifüstöljék a csőcselék buzikat. Mi több, idén komolyan meg akarják mutatni, micsoda kultúrált, intelligens népek vagyunk és már tavasszal összeültek az elmebetegek radikálisok, hogy a magyar népre leselkedő legádázabb veszedelmet szervezett formában háríthassák el a gyönge nemzettest felől. Sajnos az európai agresszivitás és mocsokdömping hatalmas nyomásának ezek a hősök sem állhatnak ellen túl sokáig. De addig is minden bizonnyal mindent megtesznek, amit a haza fényre derítése megkövetel. A parlagfűirtás immár nem elég, aki úgy gondolná esetleg, az nem valódi nemzeti. Irtani kell a buzikat is. Aztán a szemüvegeseket, majd a kék szeműeket...

446 komment

Címkék: ausztria európa azbeszt abszurdisztán pozitív melegfelvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr441228020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.07.05. 23:52:00

szeressük az állatokat. ne engedjük hogy szűk látókörű barmok emberekre és élőkre korlátozzák a szerelmet! kecskét akarok hágni és isten, állam színe előtt házasodni. a Józsi meg most ásta ki a szomszéd Marinénit, majd szétesnek a boldogságtól :D


a veleszületett nem jelent azt, hogy egészséges. egy autista sem lesz egészséges, de egy agresszióra genetikailag hajlamosabb ember sem. aki vakon születik sem egészséges. elnézzük hogy nyomorékok vagytok de ne ugráljatok.

*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.07.05. 23:55:35

@AkarkiJ: azt tesz amit akar, de kussoljon. ne akarjon olyan jogokat amelyek nem illetik meg. a vakokat sem tesszük meg bkv sofőrnek az esélyegyenlőség jegyében, a homi se neveljen gyereket

őröltbors · http://urespiritos.blog.hu/ 2009.07.06. 00:02:49

@Kis Hableány:
"Egy gyerekkorban sérült lélek betegsége. "

Ha van olyan gén, ami ami korrelációt mutat a heteroszexualitással, akkor ez nem mindenkire igaz.
Mellesleg ezzel nem árt senkinek, a többivel, amit felhoztál meg igen.
És még ha betegség is. Az anarchofóbia is az, mégsincs kedvem senkit lenézni azért, mert gyerekkorában nagyon megijedt egy póktól, és jogokat sem akarok megvonni tőle.

@*fucktore*: az összes "érved" volt már. :) Ha érdekel mások véleménye (felteszem ezért írtál), akkor szerintem olvass vissza, ott vannak a válaszok. :)

Viktus 2009.07.06. 00:36:54

Emlékezetem szerint Moszkva Európában van :P

I'll be Beck! 2009.07.06. 00:38:16

Ja. Ezeket a kibaszott buzikat ki nem állom. Meg azokat a... na, kik ezek... ja igen, a sátánistákat.
Na a sátánistákat ki nem állom. Valahogy most nagyon mennek ők, úgy látszik a fesztiválszezon meg minden, de ne szopjátok be nagyon.
Polanski meg a Wooden Critter Christmas mindent kihozott belőlük. Lehet ragozni egy hétig, lehet ragozni egy hónapig, de aztán azt is leszarja nagyjából mindenki.
Bár egy nagy cuppanóst megérdemel, ki még lelkesedni tud.

I'll be Beck! 2009.07.06. 00:43:21

Nem, nem, a szadeszesekre gondoltam.
Hé, de akkor mi a fasz van Polanskival?
Mit tudom én? Ki nem szarja le Polanskit? Különösen a Ninth Gate óta? Az mekkora egy szar film. Ki hinné, hogy a Rosemaryt meg a Fearlesst ugyanaz jegyzi. Ez csak valami átbaszás.

mokas_gizi 2009.07.06. 00:50:26

Nem kell feleslegesen szándékosan provokálni az embereket kisgyerekek előtt...!!!
Erről a különböző meleg közösségek is így vélekednek utána lehet érdeklődni a Kedves cikk írónak...!!!

Ahhoz senkinek SEMMI köze hogy a négy fal között a saját lakásukban mit csinálnak...!!!
Ahhoz viszont már van köze az embereknek ha gyerekek előtt perverzednek...!!!
Azért volt ám jó pár elég beteg szándékosan provokáló bedrogozott ember nem egy ilyen felvétel készült...!!!
Ezzel meg a meleg közösségeknek ártanak pont ezért volt több meleg szervezet is a felvonulás ellen...

mokas_gizi 2009.07.06. 00:52:55

@mokas_gizi:

Ezenfelül 1-2 országban nem volt ennyire békés egy ilyen meleg felvonulás...
Mi heterok sem vonulunk fel kamionokkal...ha heterók vonulnának fel és hasonló dolgokat művelnének nő férfival, féfi nővel akkor is elítélnék az értelmes egészségesen gondolkozó emberke mert még az sem utcára gyerekek szemének való dolog...nem hogy az amit ők műveltek fényes nappal az Andrássy úton...!!!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2009.07.06. 00:54:19

A cikkírónak és a vele egyetértőknek küldöm sok szeretettel az alábbi linket.

San Franciscoban már jóval előbbre tartanak Magyarországnál, úgyhogy itt láthatják a vágyott jövőt!

www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php

Ide "fejlődjön" az ország?

---

A személyes véleményem az, hogy a szexualitás magánügy, nem közügy nem közterületre való.

Valami beütése (csaknem?) mindenkinek van, mégsem vonul semelyik másik "szexuális kisebbség" sem fel.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2009.07.06. 00:56:23

Kisebbség vs. többség.

Minden ember kisebbségi, hiszen belőle csak egy van, a többi emberből meg sok milliárdnyi.

leynhac 2009.07.06. 01:09:59

@trollkotze:
A házasság az állam szemében nem valami romantikus kis esemény, meg szeretetközösség, hanem 1894-től egy állami jogintézmény. A házasságot az állam azért részesíti alkotmányos védelemben, hogy elősegítse a család alapítását, azaz az állampolgárok következő generációjának megszületését, aki majd adót fizet, hont véd stb... Két azonos nemű egymással soha nem fogja tudni ilyen módon gyarapítani az országot.
Ilyen felvonulásnak kb. akkor lenne értelme, ha tényleg nem lennének egyenjogúak, de maga az, hogy felvonulhatnak, is megmutatja, hogy ugyanolyan alepvető jogaik vannak.
Mellesleg Alkotmány 70/A §. :A Magyar Köztársaság biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve az állampolgári jogokat...bármely megkülönböztetés nélkül. vagy Ptk. 8. § (1) A Magyar Köztársaságban minden ember jogképes: jogai és kötelességei lehetnek.
(2) A jogképesség ... egyenlő.
És bármily meglepő, gyakorlatilag minden joguk megvan, ami egy heterot megillet, például ma is örökölhet egy buzi egy másik után, ha ír egy végrendeletet. Törvényes öröklésben is elég szar helyzetben van a túlélő házastárs, ott is a leszármazó, azaz a gyerek az elsődleges, magyarul az alapkoncepció ott is az, hogy a házasság a gyereken alapul.

Az a baj, hogy ezeken a felvonulásokon a buzik vannak ott, nem a normális melegek, hanem az ő szélsőséges részük

leynhac 2009.07.06. 01:14:04

Ja igen, az a blogger, aki abszurdisztánról ír, meg arról, hogy "bezzeg nyugaton", illetve az a kommentelő, aki a "mindenki meneküljön el ebből a szar országból" mentalitást követi elég szánalmas:)
modoros.blog.hu/2009/06/28/bezzeg_1

na reméljük emma idén is ott lesz azért:)
www.youtube.com/watch?v=PJPEPL-OeI8

ergerberger 2009.07.06. 01:28:50

A férfibuziság a legnagyobb idióta köcsögség a világon, mivel a pina a legjobb létező dolog, a buzik meg önként szopják egymás faszát.

De attól még engem nem zavart a buzifelvonulás, sőt, hiányzik, mert mindig jót röhögtem a bohóckodó homokosokon, meg főleg azon, hogy ezt az egészet a "méltóság" címszó alatt művelték. Olyan volt, mint egy ingyen állatkerti belépő.

A buzik ellen tüntetni és megdobálni őket meg a második legnagyobb köcsögség a világon. De lehet, hogy holtversenyben ez is az első helyet kapja.

sertésmájkrém 2009.07.06. 01:50:17

Kedves posztoló, ugye tudod, hogy feleslegesen erőlködsz? Kisebbségben vagy a véleményeddel, de ezen el ne gondolkodj, csak hangoskodj tovább és nézz mindenkit alpári módon hülyének. Az biztos segíteni fog...

sertésmájkrém 2009.07.06. 01:52:48

"Irtani kell a buzikat is. Aztán a szemüvegeseket, majd a kék szeműeket..."

Hát persze, :DDDD Nagyon gyengén csúsztatsz barátom, vagy iszonyú ostoba vagy. Itt ugye arról van szó, amit írsz, mi? Meg ne hallgasd (értsd, toleráld) azok véleményét akiknek nem teszik a buzimenet. Akiknek nem tetszik azok mind a fejedben élő kis hitlerek. Mind egy szálig.
Te barom...

Viktus 2009.07.06. 01:55:09

Egyébként minden szar index címlap lehet, ha pl. buzikról ír?

lápi lidérc 2009.07.06. 04:29:34

@őröltbors:
Csak szólnék, hogy Budapest Parádé már vagy 5 éve nincs.
Buziparádé meg még mindig van (bár engem csak annyiban zavar, hogy még egy ökör bagázs miatt lezárják egy (vagy 2) napra fél Budapestet).

Tegyék egy napra az összest, és le van tudva, Critical Mass (biciklis buzik parádja), Buziparádé, Magyar Gárda Parádé, Maratonfutó Faszok Parádéja, baszogassák egymást, ahogy akarják azon az egy napon az Andrássy úton, Attila úton, Rakparton, ki hol akarja, de aztán a többi 364 (szökőévben 365) napon hagyják a fővárost békén.

lápi lidérc 2009.07.06. 04:31:03

@ergerberger:
Inkább örülj neki, hogy ezek buzik. Minél többen vannak, annál több nő marad neked.

lápi lidérc 2009.07.06. 04:32:49

@Kis Hableány:
Ja. Pont mint a balkezesség.
(Mivel pont ugyanolyan genetikai eltérés.)

lm1209 2009.07.06. 05:18:14

Roy Zimmerman témába vágó klasszikusa:

www.youtube.com/watch?v=bja2ttzGOFM

Tajbor77 2009.07.06. 06:23:36

@Before
BUZI-E VAGY?

pistii 2009.07.06. 06:51:35

@ergerberger: Kinek a pina, kinek a fasz a legjobb dolog a világon. A melegeknek az köcsögség, amit pl. te csinálsz.Ezért kell békén hagyni a másikat. Ez a legnagyobb gond ebben az országban? A jóléti országokban ez miért nem probléma? Bécs itt van egy köpésre és nem gond a melegfelvonulás. Elmaradott egy ország ez, elmaradott, primitív emberekkel.

rakaz 2009.07.06. 07:07:01

A rosznyelvek szerint, volt egy felmérés, amely
szerint a legjobban buzizók élvezték, a videó
kazettáról lejátszott BUZIszex volt látható,ENYI.

őröltbors · http://urespiritos.blog.hu/ 2009.07.06. 07:19:39

@lápi lidérc:
"Csak szólnék, hogy Budapest Parádé már vagy 5 éve nincs."

2006-ban volt az utolsó, azóta pénzügyi okok miatt nincs, nem azért, mert riszáltak.

hamisnero 2009.07.06. 07:59:59

az evolucióról csak annyit: csak akkor működne ha a melegeknek utódja lenne (akik melegek), akiknek lenne utódja (akik melegek), és így tovább, és akkor egyszer csak nem szaporodnának tovább valamiért, mondjuk azért, mert rájönnének hogy ők melegek, oszt heteróskodnak a szaporodás érdekében, és ezt hirtelen abbahagynák, oszt jól kihalnának. de nem így van, mert melegek FIGYELEM!!! csak hetero kapcsolatból (még akkor is, ha a kapcsolatban valaki, vagy mindketten melegek) származnak. ebből az is következik, hogy a melegség nem öröklődik, merthogy apu-anyu tök hetero, apu imádja a nunit, anyu meg a kukit, a gyeremek meg pont fordítva gondolja.
úgyhogy az evolúciós ágon rugózók ellógták a biosz órákat.

őröltbors · http://urespiritos.blog.hu/ 2009.07.06. 08:08:27

@hamisnero:
Nem is kauzális a viszony a személyes genetikai állomány és a homoszexualitás között, csak korrelálnak. De erről fentebb már hosszabb okfejtés ment.

Manio 2009.07.06. 08:23:14

Fontos dolog elfogadni mások hibáit, betegségét, de egészen más dolog, ha azt akarják rádtukmálni, hogy az nem is betegség, az normális. Nem az, és ezért nem is kezelendő úgy, mintha az lenne.

Mo21 2009.07.06. 08:31:57

Sajnos a cím rossz. Nem már csak, hanem még csak. Ennek a divatja a következő évtizedben jön el igazán. Mi csak megkésett úttörők vagyunk. Lekéstük a 20 évvel ezelőtti ellenszenvet, de ezzel a jövőbelinek az élére kerültünk.

Hypofx 2009.07.06. 08:36:44

Hol van roma a pajzan meleg es pedofil mulatozasok...hol van Assziria, Babilonia...stb a nagy szabadsag sokszor a veget jelenti nem pedig a jovot.

Borenbukk 2009.07.06. 08:41:01

@Manio: Miert nem normalis? Kerek egy altalanosan alkalmazhato modszert, amellyel eldontheto mi normalis, es mi betegseg. Segitsegkepen nehany besorolando: homoszexualitas, balkezesseg, vörös haj, albinosag, oroklott csipoficam, fiatalkori konzervatizmus.

Viktus 2009.07.06. 08:47:34

@pistii:

"Kinek a pina, kinek a fasz a legjobb dolog a világon. "

Na igen ízlések, és pofonok.

" A melegeknek az köcsögség, amit pl. te csinálsz.Ezért kell békén hagyni a másikat."

Mindenki a szexualitását úgy éli ki , ahogyan akarja ott ahova való a magánéletében.

"Elmaradott egy ország ez, elmaradott, primitív emberekkel."

Ez a modern haladó szint?

www.napiszar.com/?p=6814

Kovácsovics László, mosógépszerelő 2009.07.06. 08:52:28

biztos leírták már a hozzászólásokban, hogy a labancok nem osztrákok, hanem császárhoz hű magyarok (nemesek).

mingyá beszólok! 2009.07.06. 09:03:38

Helló Urak!

Nincs itt semmi probléma!

A legoptimálisabb megoldásnak azt tartanám, ha minden magát definiálni óhajtó csoport megtartaná a saját "Büszkeség Napját". Egészen meglepő eredményei lennének egy ilyen rendezvénynek, azt vennénk észre hogy "NORMÁLIS" szinte alig él ebben az országban. Érthetőbben: mindenkinek van valamilyen speciális tulajdonsága, ami miatt definiálható és csoportosítható.

Ja, és egy kis hülyeség: "Tartsuk meg a pedofil büszkeség napját, biztosan sikeres lenne... az a hömpölygő tömeg... :)"

szürke_tag 2009.07.06. 09:04:06

Tiszta szívből utálom a buzikat és a leszbikusokat, a hányinger kerülget amikor látok egy ilyen gnóm lényt. Tudom ti ezt természetesnek tartjátok és számotokra az nem normális, hogy vannak olyan emberek akik ezt nem tudják elfogadni. Ez csupán abból adódik, hogy ti az elmétekben is betegek vagytok, nem is kicsit.

Mert azt írtátok hogy kinek mi köze hozzá, ez addig igaz is amíg erre nem vagytok büszkék és egy zárt helyen, mondjuk egy pincében gyakoroljátok nem életszerű mocskos szenvedélyeteket, csakhogy nektek ez a mocsok fertő terjesztése feltett szándékotok, ugyanis ezért mentek ki az utcára, hogy toborozzatok és ez már halálra méltó cselekedet.

Ti nem tartjátok tiszteletbe a a tisztességes emberek jogait. Csak a buzi szdsz és mszp segítségével tehetitek ezt meg , bár remélem már nem sokáig.

Ezért jó lenne ha inkább a hozzátok méltó földalatti patkánylyukba buzulnátok és nem tisztességes emberek előtt.

Természetesen nem várom, hogy ezt a beteg agyatokkal megértsétek, de ajánlom mert aki más embertársát megbotránkoztat az halálra méltó.

Itt játsszátok a szűk agyatokat, hogy utánatok jönnek az ilyen olyan kisebbség mint célpont, csakhogy ti egyikhez sem tartoztok, ti az emberiség szégyene egy halálraítélt söpredék vagytok. Amikor valaki elkap egy betegséget és karanténba helyezik azt nem azért teszik mert bántani akarják, hanem az egészséges emberek védelme miatt. Vagyis a védekezésetek ilyen elven semmit sem ér.

dicsakbuksi 2009.07.06. 09:08:05

dicsakbuksi!

a Bp Parádét betiltották mert nem az utcára való, a buzik maradnak.
Transzfasztiták meg csókolózó férfiak kellenek a népnek!

semmi bajom nincs velük, amíg otthon maradnak, vagy nem éppen polgárpukkasztanak.

Borenbukk 2009.07.06. 09:12:15

@szürke_tag: "Természetesen nem várom, hogy ezt a beteg agyatokkal megértsétek, de ajánlom mert aki más embertársát megbotránkoztat az halálra méltó."

Azert ezt gondold at megegyszer, mert amit itt leirtal, az speciel engem megbotrankoztat. Es mi van ha az uj rendben esetleg nem te dontod el, melyik megbotrankoztato sulytando halallal?

@Manio: A proba listahoz kerlek csapd hozza ezt a tagot is!

szürke_tag 2009.07.06. 09:13:40

Nem fogok itt válaszolgatni a söpredéknek, mert nem sok idő és ti buzi leszbikus csőcselék a Bibliai Sodoma Gomora sorsára juttok. Ne áltassátok magatokat a buzulás nem gén és betegség kérdése. Hanem démonizáltság kérdése. Ráadásul amikor buzultok, akkor azok a gnóm lények akik erre a természetellenes aktusra kényszerítenek röhögnek rajtatok. Még nekik is röhejesek vagytok.

Borenbukk 2009.07.06. 09:13:50

@Borenbukk: a sulytandoert nekem is kijar egy het futkoso, asszem.

Borenbukk 2009.07.06. 09:15:44

@szürke_tag: B+ miert nem mondtad, hogy kulfoldi eloadomuvesz vagy? Mert aligha lehet komolyan venni, amit csinalsz.

Viktus 2009.07.06. 09:22:46

@dicsakbuksi:

A Budapest Parádét szerintem nem betiltották csak nem volt már olyan nagy biznisz meg sokba került a szervezőknek ... és mivel a befektetett pénz nem volt arányban a megtérüléssel elhalt.

A nemzetközi buzifesztivál sikerességét pedig az biztosítja, hogy vannak olyan hetero emberek, akik tömegével kivonulnak bambulni, hogy üvöltözhessenek meg dobálózzanak így a médiában széleskörű érdeklődést generálnak az esemény iránt.

Nem menne ki a sok elégedetlenkedő a nemzetközi buzifeszt lehalna. A homoszexuálisok jórésze sincsen oda attól, hogy kereszttel a seggükbe kellene vonaglani az Andrassyn , mert többnyire normális emberek. A médiában sem lenne róla sok hír pár másodpercnél, ha nem lenne balhé, amely hírt csinál belőle.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 09:23:55

@Kovácsovits László: nem írták be és ezek szerint már két olyan dologgal lettem gazdagabb, amiről eddig nem (vagy éppen rosszul) tudtam.

doci606 2009.07.06. 09:24:15

@Borenbukk: Kedves Borenbukk! Azért ne keverjük össze a szezont a fazonnal.
Természetesen mindenkinek maga szuverén joga, hogy mit vagy kit szeret. Természetesen, ha egy férfit egy másik férfi vonz, vagy egy nőt egy másik nő, az a kettejük magánügye.

De!
1) Miért kell ezt kivinni az utcára? Engem spéci nem érdekel, viszont az igen, hogy ha kedvem tartja, akkor nyugodtan végig tudjak menni az utcán a gyerekeimmel, anélkül, hogy ilyen dolgokkal szembesülnöm kéne.
2) Tolerancia - igen, az kell, hagyni a másikat (bár nem ártana, ha a melegek is tolerálnák, hogy a társadalom nem kiváncsi az ő tömeges megmozdulásukra), de azért ne hasonlítsuk össze pl. a balkezességet a melegséggel. A kettő között van egy hatalmas különbség:
A balkezes képes a fajfentartás alapvető funkióját ellátni, a meleg nem. Ha a homoszexualitás lesz a normális párkapcsolati viszony, akkor szépen csöndesen kihal az emberiség (vagy ami még rosszabb Huxley féle "Szép új világ" jön, ahol úgy gyártják az embereket.
Ez az alapvető különbség. Hívjad evolúciónak, hívd Istennek, de a féri és nő úgy lett megalkotva, hogy csak együtt képesek reprodukálni magukat, ami egy olyan alapvető szándék, mely a növényekben, de még az egysejtűekben is megvan.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 09:27:08

@Viktus: ugye nem zavar, hogy a bécsi példa tökéletesen ellentmond az elképzelésednek, ami alapján fejtegeted a világ működését? Ne zavarjon az se, hogy a post pont arról szól, lehet ezt normálisan is csinálni (meg fogsz lepődni, de Bécsben is sok "rosszbuzi" mutogatta magát), egyszerűen csak minimális tolerancia, felszabadultság és némi humorérzék kell hozzá.

Borenbukk 2009.07.06. 09:38:26

@doci606:
Engem se kulonosebben erdekel, ahogy egyebkent a mindenfele felvonulasok, rendezvenyek tobbsege sem. Jelzem a homokosok is kepesek a fajfentartasra, csak nem szeretik. Nem mellesleg egyre gyakoribb a termeketlenseg ferfiaknal es noknel egyarant, megsem igyekszunk bekergetni oket valami sotet sarokba. Amugy meg eleg hulye elgondolas, hogy a kulonbozo normalistol valo eltereseket egymas palyajan merjuk. Ha balkezes jo, mert heteroszexualis, akkor a homokos miert nem jo, mert jobb kezes? :)

lanyi 2009.07.06. 09:45:58

@Before:

Figyu tesókám!

Elmondanád, hogyan alakult ki benned az, hogy az a liberális férfiember, aki drogok hatása alatt az Andrássy úton egy kamionon rózsaszín tangában tecnora vonaglik és egy feszülettel izgatja az ánuszát?

Viktus 2009.07.06. 09:46:54

@Before:

Bécs nem egy példa, hanem egy teljesen más társadalom. A németekből-osztrákokból a háború után az új népneveléssel kiöltek szinte minden normalitást átestek a ló másik oldalára ...

www.napiszar.com/?p=6814 melyik rész humoros ezeken a képsorokon?

Borenbukk 2009.07.06. 09:47:03

@lanyi: Nem lehet, hogy ezt onmagadtol kene megkerdezned?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 09:55:59

@Viktus: tartok tőle, hogy igen jelentősen eltér a normalitásra adott definíciónk. A németek amúgy tényleg nem normálisak, láttam anno, amikor kint dolgoztam olyan faszit, aki a háza előtti járdát porszívózta. Viszont tény, hogy szép tisztaság volt mindenhol...

lanyi 2009.07.06. 09:57:38

@Borenbukk:

Figyu!

Szerintem, nem kell elfogadnia a melegfelvonulást feltétlen egy liberálisnak...

Ahogy nem kell a drogokat sem elfogadnia...

Sőt én el tudok képzelni vallásos embert is liberális gondolkodással...

Borenbukk 2009.07.06. 10:00:22

@lanyi: Akkor jo. Csak azt nem ertettem, miert Beforet kerdezed az altalad vizionalt keprol.("Elmondanád, hogyan alakult ki benned az...")

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.07.06. 10:07:40

A 2008-as botrány annak következménye volt, h a 2007-es vonuláson a langyizmus felkent képviselői belérúgtak a többségi társadalomba.

Ne feledjük, h nálunk is már évtizedek óta van brunyivonulás, és tavalyig nemigazán voltak gondok.

Nem kellett volna így viselkedni, mert számolni kell azzal, h a magyar lakosságnak van egy törpe kisebbsége, akiknek az idegrendszere mélypontra jutott.

Kinek tetszik ez?
1.1.1.5/bmi/szenzor.freeblog.hu/files/melegek2.jpg

XoniX 2009.07.06. 10:07:44

@lápi lidérc: Te biciklifob buzi troll! Ne keverd mar a szezont a fazonnal.

eszkep 2009.07.06. 10:08:43

Nem értem a blog íróját. Ha ennyire rendben van minden a labancoknál buzifelvonulás-témakörben, csak egy gyurcsányi idézettel tudok reagálni: "El lehet menni ebből az országból! Tessék, lehet menni..." Pl. Ausztriába!

lanyi 2009.07.06. 10:09:56

@Borenbukk:

Mert a véleményéből ez jön le...

Egyébként a szadesznek is ezért van kb 5000 szavazója, de ez más történet...

Viktus 2009.07.06. 10:11:11

@Before:

Igen valószínű, hogy eltér. A németek csinálnak v.mit azt végletekbe esve csinálják az arany középút helyett.

A véleményünk meg leginkább ott tér el, hogy szerintem nem normális, ha v.ki olyan dolgokra büszke ami tőle teljesen független tényező lásd. homoszexualitás, és erre hivatkozva vonulgat fel-alá. Mindenkinek szíve joga, hogy az elfogadott törvényi keretek közt hogyan éli ki a sexualitását csak az nem a közre tartozik.

Borenbukk 2009.07.06. 10:13:34

@eszkep: Ha mindenki elmegy az orszagbol oda, ahol bizonyos dolgok jobban mukodnek, mint itthon, akkor kiurulne az orszag, es meg Burkina Faso-ban is lennenek magyar bevandorlok.

Ballagator 2009.07.06. 10:14:55

Az egész tévedés abból származik, hogy egyesek szerint a buziság egy termék, a Buzigyár Inc. gyártja, a buzik pedig e termék különösen erőszakos marketingmunkásai. Maga a termék vizuálisan terjed. A mindenben terméket látás egyébként érdekes kapcsolódási pontja az antiglobnak és a szélsőjobbnak. (Lásd: "A végénmegmá kötelezőlessz" mantrát.)
Szóval a termék-elmélet hívői több millió nemi identitásukban bizonytalan emberről vízionálnak, akiknek elég csak egy impulzus, ÁTVÁLTOZNAK buzivá, ha más nem, a gyerekeket tekintik nemi bizonytalannak (érted, aki 18 éven aluli, az cselekvőképtelen!), szóval úgy érzik, egyre több ember BESZERVEZŐDIK, mert há ez mán csak így működik, mint a szénsavas üdítőitaloknál.

Viktus 2009.07.06. 10:15:18

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:

Előtte is voltak ugyanúgy ilyen seggükben keresztesek csak addig nem harapott rá a népnemzeti oldal, és szépen elsikkadt két soros hírként a rajolásuk ...

Borenbukk 2009.07.06. 10:17:35

@Viktus: "...hogy szerintem nem normális, ha v.ki olyan dolgokra büszke ami tőle teljesen független tényező lásd."

Ebben lehet valami, de akkor miert mas, ha valaki a magyarsagara buszke? Esetleg a sport-, vagy tudomanyos eredmenyeinkre?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 10:19:54

@Viktus: minden ember büszke valamire, ez alapvető emberi tulajdonság. A melegek két okból büszkék ezen a napon. Az egyik a már taglalt, 40 éve történt események (amikor is a _folyamatos_ baszogatást elégelték meg egy különösen eldurvult razziát követően azok, akiket kizárólag azért basztattak, mert melegek voltak), a másik pedig egy klasszikus pszichológiai reakció, ami a hátrányt jelentő különbözőség dacos felvállalása.
Szerintem ahol emberek arra képesek büszkék lenni, hogy melyik focicsapatnak drukkolnak, egy minden társadalmi nyomás ellenére felvállalt homoszexualitás nagyon bőven bele kell férjen a tolerálható büszkeségek körébe.

Zoe23 2009.07.06. 10:21:42

"Egyáltalán nem méltó egy egykoron oly büszke királysághoz, az országhoz, amely büszke királyok nemzedékeit adta és meghatározó része volt Európának"

Soroljuk már azokat a dicső "osztrák királyokat"! ??? Hmmmm.....????

avus · http://avus.blog.hu 2009.07.06. 10:23:59

@Viktus:

"Ez a modern haladó szint?

www.napiszar.com/?p=6814"

Egy gond van csak, a képeken nem melegfelvonulás látható, hanem a Folsom Street Fair, ami pedig a bőrös és szadomazo szubkultúra rendezvénye.

en.wikipedia.org/wiki/Folsom_Street_Fair

domifer 2009.07.06. 10:24:10

Jelenleg Spanyolországban dolgozom, Barcelonában, a múlt héten volt itt a meleg felvonulás, egy itteni barátnőm szólt , hogy menjek oda vele és nővére családjával, ez elég érdekesnek tűnt (mármint hogy a család megnézi ezt) és úgy döntöttem megyek és körülnézek, mert ha nem tetszik még mindig elmehetek máshová, akkor miért is ne?
Szóval feltűnt, mennyi család van a járdánál, mennyi sok kis gyerek, babakocsik, férj-feleség stb, aztán elindult az egész és tiszta karneváli hangulat, gyerekek is jól érzik magukat, nézik a kamionokat a színes ruhákat...szülök nem aggódnak, nem gondolkodnak azon, vajon megfertőzi-e ezt a gyerekeiket...
felvonulnak különböző pártok meleg szervezetei jobb és baloldali egyaránt, öreg nénik nézik balkonokról és táncolnak, a kamionos táncosok megtapsoljak a néniket és vissza...gondolom ha valaki mélyen vállasos vagy Opus Dei tagok (ebből van sok) azok tudomásul veszik, nem jönnek el, de eszükbe sem jutna ellene agitálni, vagy tiltakozni, ebben az országban tudják mennyire szent az, hogy az alapvető jogok mindenkit megilletnek, itt a melegek házasságot köthetnek és gyereket is nevelhetnek...az egyik kamion résztvevői pont a családos melegek (nők, férfiak egyaránt) felvonulnak, ekkor hangzik el a legerősebb taps a járókélőktől.
Nagyjából nyugaton hasonló hangulat lehet mindenütt, pedig ugyanúgy vannak szélső bal és jobb oldal, pro nácik stb. ugyanúgy vannak akik nem kedvelik a melegeket, mégse támadja meg senki ezt. Az emberekbe beleivódik gyerekkortól kezdve mik az Alapvető JOGOK egy demokráciában , mindamellett, hogy életfelfogás kérdése is: ha már van odamegyek szórakozni vagy ha keleten élek inkább odamegyek pfujolni, dobálózni, szándékosan rosszul érezni magamat és elrontani mások jó hangulatát is...aztán ha megkérdőjelezik ezt tőlem, válaszolhatok, hogy undorító, nem kell szeretnem, rossz ízlésű dolog, stb és közben direkt nem látni valójában miről van szó, mitől is olyan rossz a hangulat magyarhonban, mennyire emelkedik ez, és mennyire tehetek én is erről mint egyén.

vörösbor(de)minőségi 2009.07.06. 10:24:26

az megvan amikor nálunk andrássyn apuka kisgyerekkel a vállán és vörös fejjel állt az út szélén és undorodott??valamék riporter odadugta mikrofont kamera közben veszi a cuccot... és kérdi?mi a gond??apuka löki a szöveget:a gyerekeim majd ezmegazt fogják látni és fujj és hörög és hányja magára a kereszteket...és riporternek eszébe sem jutott megkérdezni:oszt faszfej mit keresel itt ménem vidámpark mé itt vered a nyálad??szóval ha ezt akik undorodnak nagy ivben leszarnák és nem mennének oda bámészkodni akkor????

Viktus 2009.07.06. 10:26:12

@Borenbukk:

Az is vicces, mikor kimennek v.kik verni a mellüket, hogy fúdemagyarok vagyunk.

A sport mögött van teljesítmény , ha netán sportolásra vetemedsz megtapasztalod ;) A tudományos munkák mögött is sok évi kemény munka, és tanulás van.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 10:28:50

@Viktus: valaki másé...

@avus: ezekre direkt nem reagáltam, tök felesleges. Ilyen alapon a nagycsaládosok majálisa simán összefüggésbe hozható az erotika (=pornó) kiállítással, ami ellen persze irgalmatlan nagy hangon tiltakoznának.

Borenbukk 2009.07.06. 10:30:40

@Viktus: Persze, de itt nem a sportolok es tudosok buszkesegerol van szo, hanem arrol, hogy milyen buszke az egysegsugaru polgar az olimpiai bajnok kajak negyesre, meg Szent-Gyorgyi Albertre.

Viktus 2009.07.06. 10:33:46

@vörösbor:

Ennél volt jobb is, amikor apuka ugyanezt a produkciót gyerekkel a nyakában gyakorolta ... na ez mi?

Viktus 2009.07.06. 10:40:24

gaybears.blog.hu/2008/06/12/utalom_magam_ja_nem_engem_utalnak

ilyen normális homoszexuálisokkal senkinek nincsen baja, mint a blog szerzője ...

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.07.06. 10:46:53

@Before:

Legyünk korrektek a langyikkal szemben. Ők az evolúció zsákutcája, és ez éppen olyan, mintha mondjuk meddő nőnek születik vki. Tehát éppúgy, ahogy a meddő nőket sem taszítjuk ki a társadalomból, a melegeket sem kell.

Legyenek békességben az evolúció zsákutcája, és ne törődjünk azzal sem, h a jelenlegi nyugdíjrendszerben, aminek a lényege, h a tegnap szüleinek a ma gyermekei fizetik be a nyugdíjalapot, valahogy majdcsak megtalálják a hasznos helyüket.

Borenbukk 2009.07.06. 10:54:55

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: Meg csak olyan sem. Eleg sok olyan homokos van, aki hagyomanyos csaladot alapitott, mielott leesett neki, mi is furcsa, sot olyan is van, aki fenn is tartja a hazassagat, es csak suttyomban jar fiukhoz.

dr.Bernardus 2009.07.06. 10:59:43

@vörösbor: akkor máshol kellene gyűlölködniük, az meg például a Vidámparkban nem menő.

Ráadásul kereszténynek mondják magukat, miközben nagy ívben tesznek arra, ami például Mt 22,39 alatt olvasható.

roze 2009.07.06. 11:02:55

@doci606: sztm se keverjük a szezont a fazonnal :)A melegek ugyanugy képesek gyerek létrehozásra mint te vagy bármelyik hetero. Ugyanugy termékenyek,megvan minden szervük ahhoz h képesek legyenek utódok létrehozására.Az egy dolog h nem az adott párjukkal,de hányszor fordul elő hogy más gyerekét neveli fel két elvált ember pl? Az evolucios érv itt meg is akad.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 11:03:12

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: Ez annyira igaz, hogy még egy elmélet is van a témában, miszerint a homoszexualitás egyfajta biológiai szelep, ami elsősorban megtelepedett, prosperáló társadalmakban erősödik fel, ezáltal némi születésszabályzó szerepet látva el.
Egyébként a heterók között is nagy a gyereket nem vállalók száma, akár tudatosan, akár az általad is említett meddőség miatt. Az pedig elég régóta gazdasági alapigazság, hogy a jelenlegi kiróvó-felosztó nyugdíjrendszer már nem tartható fenn, nem csak az alacsony születésszámok, de a társadalom rohamos elöregedése, az elérhető maximális életkor növekedése miatt sem.

doci606 2009.07.06. 11:54:32

@roze: Kedves Roze! A képesség meg van. És szervük is van. És az a szerv az nem arra, ...
de nem itt van a lényeg. A lényeg ott van, hogy semmi keresnivalójuk az utcán, mint ahogy én se megyek ki felvonulni, hogy én ilyen, meg olyan hetero vagyok. És a másik pedig, hogy ez nem lehet TREND, nem lehet követendő dolog!
És az egész itt a legveszélyesebb, mert a fiatalok körében ez most divat. Úgy, mint a disco, a rock vagy épp a cigizés. Most ez kezd a menő lenni, s mondjatok bármit, vessetek rám követ, EZ NEM JÓ!!!!!
Nem kell, s nem is szabad valakit azért gyűlölni, mert meleg, de azért már példaképet ne csináljunk belőle!!!

doci606 2009.07.06. 11:59:17

@Borenbukk: Kedves Borenbukk, nagyon tetszett a válaszod, sikerült megnevettetned.
Nem szeretik a fajfentartást? Azt hiszem erről szóltam Szép új világ, nem olvasol.
S ismét azt tudom mondani a fajfentartási ösztönt elnyomó állapotot igen komikus összehasonlítani egy bal vagy jobbkezes kérdéssel. Amúgy én balkezes vagyok, de nem megyek tüntetni, hogy milyen frankó vagyok, mert balkezes vagyok, s azért sem, mert sajnos ügyetlen vagyok :o))

vörösbor(de)minőségi 2009.07.06. 12:12:06

jajnemááá a ma született gyerekek fizetik a nyugdijukat a......nehogy ezt beszopjad...40-50 évig A SAJÁT NYUGDIJ JÁRULÉKUKAT fizették be azaz vonták tőlük nagyon szépen.na azt nem kapják meg most.illetve könyör adományt.valaki okos kiszámolta(nem nyugdijas akit kilőni kell a mai értékrend szerint...)hanem közgazdi,hogy ha az idő alatt bankba tette volna alany a levont cuccot akkor öreg korában egy szabad szemmel is jól látható 4százezres megnyugtató összegből "tengődne"öreg napjaira illetve segitené gyermekeit:)))kamatos kamatok stb persze hozzá nem nyulva a lóvéhoz-nem úgy ahogyan a nagy elosztó herdáló senki által nem felelősségre vot állam teszi.a mostaniaktól amit levonnak,a is persze elbasszák ki tudja hova minek merre...de nem az aktiv dolgozók fizetik a szerencsétlen nyugdijasokat.de ez van a köztudatba belerugdosva.má akinek lehet.

Borenbukk 2009.07.06. 12:17:24

@doci606: Nem a fajfentartast nem szeretik, hanem az ellenkezo nemet, ami a hagyomanyos uton azert szukseges hozza. Koztunk legyen szolva, no is van olyan csunya, hogy en ugyan hozza nem nyulnek bottal sem, a randa nok fajfentartast akadalyozo mivoltarol megsem esik szo. Meg a fajfentartas mint erv amugy sem a legszerencsesebb egy rohamosan tulnepesedo bolygon.

vörösbor(de)minőségi 2009.07.06. 12:20:49

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens: vörösbor 2009.07.06. 12:12:06
jajnemááá a ma született gyerekek fizetik a nyugdijukat a......nehogy ezt beszopjad...40-50 évig A SAJÁT NYUGDIJ JÁRULÉKUKAT fizették be azaz vonták tőlük nagyon szépen.na azt nem kapják meg most.illetve könyör adományt.valaki okos kiszámolta(nem nyugdijas akit kilőni kell a mai értékrend szerint...)hanem közgazdi,hogy ha az idő alatt bankba tette volna alany a levont cuccot akkor öreg korában egy szabad szemmel is jól látható 4százezres megnyugtató összegből "tengődne"öreg napjaira illetve segitené gyermekeit:)))kamatos kamatok stb persze hozzá nem nyulva a lóvéhoz-nem úgy ahogyan a nagy elosztó herdáló senki által nem felelősségre vot állam teszi.a mostaniaktól amit levonnak,a is persze elbasszák ki tudja hova minek merre...de nem az aktiv dolgozók fizetik a szerencsétlen nyugdijasokat.de ez van a köztudatba belerugdosva.má akinek lehet.

vörösbor(de)minőségi 2009.07.06. 12:21:51

bocs,mindenkitől,hogy dupláztam

Borenbukk 2009.07.06. 12:23:47

@vörösbor: Ez egyreszt igaz, masreszt meg nem, eppen azert, amit leirtal. De hogy ha tokeletesen is mukodne a rendszer, es mindenki felretene maganak a nyugdijra valot, akkor is kell valaki, aki eloallitja azokat a termekeket es szolgaltatasokat, amit a nyugdijas megvasarol a felretett penzebol.

vörösbor(de)minőségi 2009.07.06. 12:47:44

@Borenbukk: teljesen igazad van csupán "felületesen"igazitottam,amugy naon igazságtalan a dolog,mert valahol úgy vannak elkönyvelve szerencsétlen nyugdijasok,mintha élősködőek lennének-valamint akiknek má ugysincs semmire se szükségük.a mi volt átkos rendszerünkben nem volt arra késztetés,hogy mindenki gondoskodjon öreg napjaira ilyen olyan befektetésekkel stb...ami az óceán túlpartján teljesen természetes kiegészitése az állami adománynak...nálunk ez most van kisebb nagyobb sikerrel gyúrva....de ez sok év mire ebből lesz valami.addig marad ez az igazságtalan elosztás.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2009.07.06. 13:44:39

Mindazoknak, akik a vakokkal és a repülőgép-/buszvezetéssel példálóztak: a vak nem TUD buszt vezetni, pont. A meleg mit nem TUD? A vak nem megy át a vizualitást igénylő teszteken (mivel tudjuk róla, meg is spóroljuk a dolgot), a melegek mit nem TUDNAK, amit a nem melegek igen?

Kurva régóta böki ám ez a kérdés az oldalam...

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2009.07.06. 13:54:13

@Akitlosz: Gondolom jó kommentelő révén azt is tudod, hogy a Flossom St Parade konkretan egy korbekeritett teruleten zajlik, ajova az megy be, akit erdekel ES beengednek (lasd kiskoruak). Az, hogy 2x4 utcanyi terulet le van zarva, mehh.. Nagy kaland, lehet korbemenni.

Azt mar csak kulon mondom, hogy SF olyankor egy hihetetlenul bekes arcot vesz magara, pl bortangas-sapkas melegek diskuralnak az elet nagy kerdeseirol papokkal, mikozben a mellettuk acsorgo rendorok neha odamondanak valami velos eletbolcsesseget.

Egyebkent nem tudom hogy maradhatott ki az idei "riportbol" a Jezus-alaku analvibratoros stand, 2006-ban meg azon frocsogtek ezerrel.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.06. 14:59:31

@Akitlosz:

Hú, ez szerintem is nagyon gusztustalan; de én elhiszem, amit KennyOMG ír, vagyis, hogy teljesen zárt területen zajlik a rendezvény, vagyis kvázi magánterületen. Magánterületen pedig mindenki azt csinál, amit akar, amíg másoknak nem árt vele.

A nyugat-európai felvonulások nem közszemérem-sértőek. Inkább karneváli jellegük van, amennyire én tudom.

Még arra a kérdésre, hogy mire lehet büszkének lennie egy melegnek: szerintem arra igenis lehet büszke valaki, hogy a társadalom nyomása (és hogy van ilyen nyomás, azt például az itteni kommentek is bizonyítják) ellenére fölvállalja érzéseit, hajlamait. Bizonyos függetlenséget, szabadságot jelent ez. "Nem érdekel, hogy mások mit gondolnak rólam, én vállalom, hogy az vagyok, aki vagyok."

Szerintem előrébb tartana a világ (és az ország), ha sokan gondolkodnának (magukról) hasonlóan.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.06. 17:16:25

@Csöncsön: a Flossom fair valóban elkerített és valóban túlmegy a könnyen tolerálható határokon. Nagyjából az "erotika" parádéval van egy szinten, kivéve, hogy ez utóbbin fizetett némbereket lehet szénné tapogatni maszturbálás közben, a sok üres tekintetű, butaarcú vérheterónak...
Nekem összességében jobban kifordul a belem attól a sok pinát sose látott nyomoronctól, mint ezektől a szintén csupán korlátozott mértékben épelméjű buziktól.

zsüber 2009.07.06. 17:44:15

Az angolok még ezt sem képtelenek komolyan venni ;)
www.youtube.com/watch?v=EgHI7TZOHQc

mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2009.07.06. 18:32:14

"de nem itt van a lényeg. A lényeg ott van, hogy semmi keresnivalójuk az utcán, mint ahogy én se megyek ki felvonulni, hogy én ilyen, meg olyan hetero vagyok. És a másik pedig, hogy ez nem lehet TREND, nem lehet követendő dolog!
És az egész itt a legveszélyesebb, mert a fiatalok körében ez most divat. Úgy, mint a disco, a rock vagy épp a cigizés. Most ez kezd a menő lenni, s mondjatok bármit, vessetek rám követ, EZ NEM JÓ!!!!!
Nem kell, s nem is szabad valakit azért gyűlölni, mert meleg, de azért már példaképet ne csináljunk belőle!!! "

persze, hogy nem mész ki felvonulni, hiszen hetero társadalomban élsz, te vagy a többség, neked nem kell megküzdened bizonyos jogokért és bizonyos előítéletek ellen. eléggé álszent érv ez.
az meg, hogy trend, nevetséges. próbáltál már veled azonos neművel csókolózni, ill. bármi többet? hozzáállásodból ítélve inkább harapnád le a saját nyelved, fordulna fel a gyomrod. akkor miért gondolod, hogy egy tini csak azért, mert divat, olyasmit tesz, ami a beállítottsága ellen van? akinek meg tetszik -kicsit, vagy nagyon- abban alapból ott van a hajlam és inkább most derüljön ki/ébredjen rá, mint 10-20 év múlva, amikor esetleg már családja van.

az erkölcstelenségről meg annyit, hogy ez tényleg egy évben csak egyszer van, ha nem tetszik, nem kell odamenni, a gyereket sem kell kivinni, de hogy egész évben kurvának öltözött szilikonribancok lófrálnak a plázákban -na és EZ mégis milyen példát mutat a kölköknek?- nem igazán értem, hogy senki csőrét nem b*ssza. pár vidám meleg 1/365 meg maga az erkölcsi fertő, szodoma és gomorra...

zotyikaa 2009.07.06. 19:08:04

@Ballagator: AZ én barátom akkor jött rá, hogy meleg amikor kisgyerek korában lecumizta a pap. Majd az eltelt harminc évben egy csomó srácnak segített erre rájönni. Igaz nem ígért semmit, csak magömlést. Biztos vagyok abban, hogy közülük páran normális életet élhettek volna.

kisbazsalikom 2009.07.06. 21:59:32

Azt szeretnem kerdezni azoktol, akik azt irjak a mar nem letezo meleg felvonulas ellen, hogy "nem szeretnem, hogy a gyerekem ilyet lasson az utcan", hogy ok MIND az Andrassy ut kornyeken laknak?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.07.06. 22:59:30

@Before:

Az Erotika Parádét nem (sem) láttam, de valószínűleg azt is nagyon gusztustalannak tartanám.

Nálam ilyesmiben nincsen kettős mérce. ;-)

SLACÓ 2009.07.07. 14:55:26

Szégyen, gyalázat! selejteknek nem kéne még reklámozni is magukat!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.07.07. 22:29:58

@SLACÓ: akkor te miért reklámozod magad?

nadivereb 2009.07.07. 22:34:13

Basszus, elmegyek itthonról, és lemaradok az év idiótaseregszemléjéről. Meg a wimbledoni döntőről. Mást nem bánok.

chatte 2009.07.08. 16:17:02

oh szegény Bifi, abbe sikerult belevágni. a sok IQ fighter meg ráugrott mint tyúk a takonyra. ahh :)
miért van az, hogy szinte mindig csak férfiak b..iznak a nők sosem. Engem nem zavar hogy felvonulnak. A fiamnak nem mutogatnám, de nem zavar. Ergo, nem viszem oda. Viszont az, aki odamegy, hogy no azé csak rádobok 3 tojás a mocskos, büdös b..ira hátha benne leszek a tényekben és majd jókat röhögünk a kocsmában, hogy mekkora keresztény vagyok, mert védem az értékeket, nos az ilyenről meg úgysincs mit beszélni, mert őt sem mutogatnám a gyerekemnek. Bár, így elgondolva inkább mutogatni való lenne, hogy íme fiam, itt van az evolúció: növény, az ebihal, a csiga és a tojást dobáló, értéket védő, b..izó keresztény.

SLACÓ 2009.07.08. 20:14:52

@Before: ?!? Nem ismerlek Before, ezért nyilván te sem engem. Ez után bemutatkoznék neked. Személyesen.

SLACÓ 2009.07.12. 20:33:13

@Before: Bekakiltál, 4 napja nem reflektálsz. Találj ki magadnak valami büntetést.
süti beállítások módosítása