HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Nekem nem megy, legyen a tiéd!

2008.10.20. 14:29 Before

Iszonyú bosszantó dolog, ha az ember talál egy zseniális ajándékötletet, amit azonban maximum saját magának vehetne meg, mert tuti, hogy a családban, vagy a baráti körben mindenki csak nézne rá bután és reklamálná a norvégmintás pulóvert, meg a télizoknit. Így jártam én is ezzel az amúgy nagyon egyszerű, de egyszerűségében zseniális kis vacakkal, ami nem más, mint egy HAL 9000 hűtőmágnes. 

A 2001 űrodisszeia egy filmremek, az ember vagy ott ült tizenévesen és tátott szájjal szenvedte végig a közel két és fél órát, vagy nem. Magyarázni nem lehet, a 2001 van és ha a 2001 van, akkor HAL 9000 meg aztán végkép van. Az a hidegen kimért hang, a folyamatosan fel-felvillanó egyszerű, piros lámpával...



Dave Bowman
: Hello, HAL do you read me, HAL?
HAL: Affirmative, Dave, I read you.
Dave Bowman: Open the pod bay doors, HAL.
HAL: I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
Dave Bowman: What's the problem?
HAL: I think you know what the problem is just as well as I do.
Dave Bowman: What are you talking about, HAL?
HAL: This mission is too important for me to allow you to jeopardize it.
Dave Bowman: I don't know what you're talking about, HAL?
HAL: I know you and Frank were planning to disconnect me, and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.
Dave Bowman: Where the hell'd you get that idea, HAL?
HAL: Dave, although you took thorough precautions in the pod against my hearing you, I could see your lips move.

 

HAL 9000 most a tiéd lehet, potom 5 fontért, szállítással együtt. Itt találtam!

6 komment

Címkék: 2001 sci fi ajándékötlet űrodisszeia hal9000

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr14723091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kickgunner · http://kickgunner.blog.hu/ 2008.10.20. 14:54:25

Jajj, a HAL 9K, kiskoromban de paráztam tőle, annyira gonosz volt. Ahogy most elolvastam a párbeszédet végig előttem volt a lassú és kimért beszéde, bezzeg Dave hanghordozására már nem emlékszem :-)Jó rég láttam a filmet, fel kéne eleveníteni. Amúgy a folytatása, a 2010 nekem jobban bejött.

#szasa# 2008.10.22. 06:52:07

Before, én ugyan nem tartozom a családod kötelékébe, de ettől függetlenül nekem is megveheted a kütyüt. :PPP

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.22. 14:28:34

Most teljesen meghatódtam. Hogy te mekkora egy lélek vagy! :D

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.11.03. 08:38:14

Ez beszél? Ha nem, mondjuk akkor is jó.
Before, te olvastad a könyvet a film előtt?
Ha nem olvasom, úgy járok, mint apósom, aki felspirázva várta a vetítést, aztán káromkodott a végén. :o))

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.11.03. 18:09:15

Na, megmondom őszintén, hogy nem emlékszem, hogy olvastam-e előtte, vagy sem, bő 20 éve láttam a filmet, az ilyen részletek elmosódnak. Úgy vélem, hogy olvastam, mert a monolit megjelenése (a bevezetőben) és a végén a csillaggyermek barangolása teljesen másképp él(t) bennem vizuálisan, mint ahogy a filmben csinálták. Ebből arra következtetek, hogy hamarabb olvastam, mint láttam. A könyv egyébként ugye nem "igazi" könyv, abban az értelemben, hogy nem abból készült a film, hanem inkább fordítva - bár ez sem tökéletesen igaz.
Megjegyzem, elég vegyesek voltak az érzéseim. Az eleje az komplett mámor, aztán nagyon belassul, a fél órás száguldás a monolitba meg szerintem a legkitartóbbakat is elalvásra készteti. Ennek ellenére összességében nagy élmény volt, untam, de nagyon tetszett. :)

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2008.11.04. 00:45:50

Én a filmen bebólintottam, de amúgy rendesen, odáig van meg cirka, hogy Dave belép a monolitba, uténa talán oreg lesz a végére egy üres szobában vagy mi a tök. Voltam vagy 13 éves, amikor láttam, és hát Dick-hez képest semmit nem nyújtott a múvi. Könyvben eszméletlen, gyakorlatilag szerintem az iskolapéldája, hogy könyvet miért nem lehet megfilmesíteni, még ha itt felemás is a tyúk és a tojás összefüggés.

Persze beszédes, hogy 13 évesen már letoltam az Ubikot, mint a Mester első művét, és tetszett. Sőt! :Đ
süti beállítások módosítása