HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Étolajgate update - avagy megéri blogolni!

2008.10.22. 18:35 Before

Fantasztikus érzés, amikor elismerik az ember munkáját. Az, hogy naponta 50-150 ember megtisztel a jelenlétével, már önmagában is mámorító, de amikor azt látjuk, hogy a leírtak nem csak elszállnak az éterbe, az semmi máshoz nem hasonlítható.
Pár napja írtam a Vénusz étolaj különböző kiszereléseinek nevetséges árazásáról, vagyis, hogy két liter olajat venni fajlagosan jóval olcsóbb, mint ugyanabból az olajból három, vagy ötliteres - elvileg gazdaságos - kiszerelést. (Hogy az éppen akciós literes olcsóbb volt az összesnél, már meg se említem!)
Nos, hogy,  hogy nem, ma újra nagyáruházba vitt a sorsom, sőt, érintettség okán az étolajakat is felkerestem. Repeső szívvel konstatáltam, hogy az írásom szemlátomást nem maradt pusztába kiáltott szó, a gyártó, a gordiuszi csomó megoldóképletével lekezelte a problémát: kivonta a kétliteres csomagolást!
Bravó! Bravisszimó!

5 komment

Címkék: idióta azbeszt kereskedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr94726881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avatar 2008.10.22. 22:22:30

Arra még nem gondoltál, hogy a 2 l-es kiszerelés azért volt olcsóbb, mert eleve ki akarták már vonni, és így gyorsabban sikerült kipucolni a raktárakat?
És azért nincs már belőle, mert az akció sikeres volt.

Babarum · http://babarum.hu 2008.10.23. 06:06:43

Már az előző bejegyzésben is akartam írni, de ez egyáltalán nem étolaj-specifikus. Sajnos elég sok ilyen termék van. A magyarázat egyszerű figyelmetlenség, a többi kiszerelés árellenőrzésének és a megfelelő ár beállításának elmulasztása. Persze lehetséges akció is, mint ahogyan Avatar is írta, de túlnyomóan nem ez az ok.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.23. 07:46:28

Nem, mert a kétliteres ára eddig is stabil volt, ha "kivonták", akkor azért, hogy árat emelhessenek. De tegnap végül is egy litereset vettem, 520-ért, a háromliteres 530 volt.

Babarum: erről a témáról már írtam régebben, csak általánosabb megfogalmazásban:
azbeszt.blog.hu/2008/06/11/atbaszunk_jol
Naívság azt hinni, hogy ez valamiféle figyelmetlenség, bohó félreárazás lenne, főleg, hogy tömeges mértékben tapasztalható (természetesen nem csak étolajnál, ahogy írtad is). Ez egy általános kereskedelmi gyakorlat.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.11.01. 22:49:51

Én is jártam úgy, hogy a kasszánál vettem észre, hogy egyesével olcsóbb, mint az ötös pakk. (Valami csoki volt, amit a pénztárnál is kitettek...) Rákérdeztem, a pénztáros mondta, hogy nem tévedés, erre szépen kivettem öt "egydarabost", a "sporenpakkot" meg a pénztáros gondjaira bíztam...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.11.08. 16:07:55

Ma voltam a közeli piros-zöld, mérkőzésről elnevezett áruházban, ahol a 250 g-os mascarpone sajt 525, a félkilós 1175 HUF-ba került... Az étolaj nem vész el, csak átalakul...
süti beállítások módosítása