HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Szorítsa össze a fogát, Gizike, most behatolok!

2008.12.29. 17:59 Before

Beszarás, komolyan! Épp írtam az előző postot, amikor sms-t kaptam. Gondoltam, tán egy elkésett ismerős válaszol az általam írt karácsonyi jókívánságokra, de nem.
Az én kedves, öreg mobilos szolgáltatóm jelentkezett. Amúgy is tele a faszom, állandóan MMS spameket külözgetnek mindenféle faszságról, miközben nem csak kifizetem az igénybe vett szolgáltatások árát, de még azért is külön fizetek nekik, hogy náluk költhessem a pénzem (lásd még: előfizetési díj). Egy tétova, naív pillanatig azt hittem, kicsit elkapkodták az újévi jókívánságokat, Kellemes Reklámkarácsonyt is december 22-én kívántak, azzal a két kretén reklámfigurával, meg persze egy beetető ajánlattal. De az ilyesmit már rutinból veszi az ember. A mostani üzenetet olvasva mégis kizökkent alattam egy kicsit a Föld. Azt írják:

"Tisztelt ügyfelünk!
Előfizetésén havidíjmentes GPRS szolgáltatást aktiváltunk. A
Vodafone Start-tal 10 kbyte csak 1.2 Ft."

Namost, ezt ki a kurvanyád kérte? A WAP-ot se véletlenül mondtam le anno, a mai telefonokon elég két óvatlan gombnyomás és az ember máris a neten találja magát, különben is a havonta idetelefonáló telemarketingesnek is megmondtam, hogy perpillanat nem érdekel a mobilnet. Főleg nem ezen a viccnek is borzasztó áron, egy gigabyte forgalom "csak" potom százhúszezerért... Ha a másik két szemétláda bandát nem utálnám még jobban, tuti váltanék, de már nincs hova.
Az ember nem tehet mást, ráharap valamire és eménykedik, hogy aki éppen seggbe akarja tenni, legalább használ némi vazelint...

4 komment

Címkék: vodafone idióta azbeszt

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr44847246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.01.01. 23:23:01

Te is tudsz ám a képeiddel hatást vadászni... :-))

Csak így tovább 2009-ben is!

Boldog új évet!

Rejtélyes 2009.01.05. 09:47:19

Nekem is bekapcsolták és nem parázok :) Átírtam a szolgáltató címét a wap.vodafone.net-ről wap.vodafone.ne -re, így képtelen kapcsolódni, mégis ha kellene, pillanatok alatt működőképessé lehet tenni.

Mindenkinek ajánlom ezt a trükköt.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2009.01.25. 23:57:28

Miért gondolod, a T (ex-W) és a P még aljasabb? Szerintem a V volt legaljasabb, kezdettől, persze, be kellett hozniuk a lemaradást...
Osztán T és P is (tovább) aljasodott. P mostanában tegez engem, esemesben. Majdnem válaszoltam (k.a.k.s-be), de rájöttem, nem ér meg 19 forintot...
süti beállítások módosítása