HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

A hősök kora

2012.09.03. 17:16 Before

Napok óta mást se hallni/olvasni országszerte, hogy milyen szépen sikerült beletenyerelni egy mocsokos kis háborúcskába. A kormány persze mosakszik, a lóláb pedig kilógik, de minderről már mindenki lerágott mindent, amit csak lehet, még a nagynyomású, ipari csontozó se tudna több húspépet lefejteni erről a csontról. Még szegény túlmozgásos Feri is megkapta a maga 15 másodpercét a témában.

Ennek az egésznek a farvizén engem azért még nyugtalanít egy kérdés. Ez a nemzeti hőskérdés ott abban az isztánban. Mert hogy a rossebbe is van ez? Volt ám gyerekszobám, sok Winettout olvastam, meg Egri csillagokat, aztán tanultam ezt-azt, Zrinyiről, az aradi vértanúkról, és még számtalan egyéb hősről. De rohadjak meg, ha egyetlen olyan is volt közöttük, aki azért lett hős, mert agyon mert verni egy ALVÓ EMBERT! Egy kibaszott fejszével! Egy szállodában! A hős... 

Remélem, szobrot is kap, a Vitya pedig majd jól megkoszorúzza, miközben némi szarmaradványt törölget feltűnésmentesen a szája szegletéről. 

Breaking: hajnalban megjött a hír, hogy az azeriek mégse vesznek tőlünk semmit (vagyis nem adnak kölcsön, hogy pontosak legyünk), ami szép kis fejlemény az ügyben. Részben nyilván nagy pofáraesés, minden "orbánrajngó" tele szájjal, asztalt csapkodva fog röhögni, hogy megszopatták a nyomorultat (sajnos sokaknak már csak ennyi marad, még akkor is, ha ezekkel nyilván saját maguk is szívnek rendesen), de hirtelen belegondolva lehet az ügynek másik olvasata is. Van nekem egy barátom, Árpi, aki az összeesküvés-elméletek nagy-nagy rajongója, remélem, büszke lenne rám, ha olvasná... Szóval eltelt most már öt nap, nem kapkodtak ezzel a nyilatkozattal (sem). Simán elképzelhetőnek gondolom, hogy pánikszerű különítmény rohant ki Bakuba, és kezdett rimánkodni, hogy mi lenne, ha mégse lenne biznisz a dologból, mert nekünk ez most nagyon necces lenne. Mert ugye, ha mégiscsak hozzánk vágnának egy szakajtó véres dollárt, már az isten se mosná le rólunk ezt az egészet, szóval azeri bácsik, köszönjük a lehetőséget, de mégse kéne a pénz. 

Még egy másik vonatkozása a dolognak, ami bennem is felmerült, de a kommentek között is megjelent, mi van akkor, ha ebből az ügyből valami komolyabb konfliktus fog kirobbanni. Nem elsősorban arra gondolok, hogy hadat üzennének Magyarországnak, vagy, hogy terrorkodni kezdenének, hanem helyi összeugrásra, mint ahogy minap már lövöldözés is volt a határon. (Nyilván máskor is elő szokott fordulni, de ez most kiváló alap lehet rá.) Mi van, ha az egyik ilyen lövöldözés kicsit jobban sikerül, aztán "a másik visszalő", és hirtelen egy újabb háború tör ki? Nyilván lehetne mosakodni, hogy ezek hülye egészázsiai hordák és csak saját maguknak köszönhetik, sőt, néhány "érdekes" gondolkodású ember még örülne a történteknek, de vajon mennyire szeretnék a normális magyarok azt az elkerülhetetlen bélyeget magukon hordozni, hogy mi voltunk ennek a szikrának a meggyújtói?

239 komment · 6 trackback

Címkék: azbeszt azerbajdzsán örmény baltás azebajdzsán

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr314751976

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tíz katolikus kerestetik 2012.09.04. 09:02:31

Van-e egyáltalán hazánkban, nem 10.000, nem 1.000, nem  is 100, hanem mondjuk 10 valóban katolikus magyar ember, aki a katekizmusban és sok más helyen lefektetett katolikus egyház tanításait elfogadja, betartja és aszerint is él? Elém mer-e ezen tíz em...

Trackback: A Safarov gyilkosság képregényben? 2012.09.04. 08:02:51

Még a legvadabb álmomban sem gondoltam, hogy ennek a blognak valaha is köze lesz akár a leghalványabban is aktuálpolitikához (tulajdonképpen pont azért is indítottam ebben a témában). De rá kellett döbbennem, hogy a lányok egyik kalandjuk során egy o...

Trackback: Örvényben 2012.09.03. 20:53:22

Elbaltázták, de nagyon. Vagy azért, mert iszonyatosan amatőrök, vagy azért, mert teljesen gátlástalanok – ez még kiderül – a magyar diplomáciának az azeri gixerrel sikerült bennünket egy évtizedek óta dúló, elmérgesedett konfliktus közepébe sodorni. So...

Trackback: Navracsics hazudik, az örmény igazságügyi miniszter meg is írta neki 2012.09.03. 20:21:58

“Engedje meg, hogy kételkedjek az őszinteségében, amikor azt állítja, hogy megelégedett az azerbajdzsáni fél garanciáival.” – áll Hrayr Tovmasyan lentebb olvasható levelében a news.am örmény hírportál információi szerint. A levél magy...

Trackback: Hülyének néz minket a kormány a baltás gyilkos kiadatásával kapcsolatban 2012.09.03. 20:19:38

Giro-Szász András hazudik, amikor azt állítja, hogy Magyarországnak nem volt más választása, mint hogy kiadja Azerbajdzsánnak az örmény katonatársát egy magyarországi gyakorlaton álmában agyonverő, a hírekben baltás gyilkosként emlegetett azeri katonat...

Trackback: Az Alku 2012.09.03. 20:12:08

"Ilham Alijev azeri elnök hosszú idő óta követte a magyar és azeri jogi irodák munkáját, és az ügy lezárásához végül az az egyezmény vezetett, amely Orbán Viktor magyar miniszterelnök azeri látogatásakor született." Kivonat Ali és Ovi tárgyalási je...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antonov 2012.09.03. 19:26:25

Igen, bár ez arról a kibaszott Azerbadgánról is sokat elmond. Ahol egy ilyen gyáva féreg hős lehet.

kewcheg 2012.09.03. 19:31:17

@antonov: igen,ez így van,de az örmény oldal sem teljesen százas.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.03. 19:33:29

Nem is blogger az, aki nem ír egy kibaszott baltás postot...

moncayo 2012.09.03. 19:35:18

Ez nem "isztános" kérdés. Nem ez zajlott le itt a szomszédban Szerbuában, Horvátországban, Boszniában, Koszovóban?

Mondom, Európa a Lajtávál véget ér. Bár Lajta előtt is volt a közeli történelemben jó sok szaros dolog.

Failer 2012.09.03. 19:36:37

kellett még ebbe is a fideszezés. jóhogy nem teszitek felelőssé VIKTORT(!) a wtc elleni támadásokért is..

az ember beteg volt, de azerbajdzsán-örményország olyan országok ahol ez normális. Itt se kell messzi menni ha betegeket akarsz.. menj el oroszországba, keress pár neonácit és mond nekik, hogy liberális zsidó vagy.. esetleg fűszerezd meg azzal, hogy valami egzotikus kaukázusi nyelven teszed mindezt. Na ők nem csak az út másik feléről fognak lezsidózni, hanem élve átvágják a torkodat miközben épp lepisálnak..

de hogy még civilizáltabb országot mondjak, izrael most zavar haza egy rakatnyi afrikait, miközben fegyvertelen palesztínokra lövöldöznek. na ez épp ugyanolyan civilizált mint az azeri arc esete

2012.09.03. 19:37:58

Ha 200 év múlva könyvet írnak a pasasról, az erősen idealizált lesz és egyértelmű lesz mindenki számára, mekkora hős volt...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.09.03. 19:44:55

Igazából ez magyar perverzió, hogy védtelen ellent gyáván lemészárolni bűntett.

Romániában, "Szlovákiában", Szerbiában is pl simán szobrot ér.

bgp 2012.09.03. 19:46:18

@A csótány is ember: És Orbán vezér is ott lesz a könyvben?

antonov 2012.09.03. 19:48:30

Ja, te a buszrobbantó palesztinokra gondolsz? Vagy akik kézigránátokkal robbantottak fel izraeli sportolókat annak idején? Azok is pont olyan gyávák mint ez az azerbadgáni gyökér...

GluGluGlu 2012.09.03. 19:51:43

Milyen ország már az, ahol egy ilyen alattomos, brutális orgyilkost nemzeti hőssé avatnak?

nikk rivers 2012.09.03. 19:57:47

@Failer: Tanícs mester, iszom szavaid :-)))

dr. félázsiai Baltás Orbán 2012.09.03. 20:02:52

@Failer:

Az általad leírtaknak egészen konkrétan melyik pontja menti fel Magyarország miniszterlnökét a történtekért? Vagy érvelésed szerint amit Kim Jong Il-nek szabad volt, azért innentől kezdve Orbánt sem szabad megszólni?

Továbbá te hogy magyaráznád meg azt a kínzó kérdést, hogy az elmúlt 8 évben vajon miért nem engedtük haza ezt az embert, pont most pedig miért engedük el mégis? Valami oknak kell lennie...

Még egy kérdés: mi lenne az a cselekedet a kormány részéről, amit már a te gyomrod se venne be? Létezhet egyáltalán ilyen?

AlphaBlack 2012.09.03. 20:12:13

Shlomo Morel a háború után a kommunisták vezette Lengyel Népköztársaságban maradt, ahonnan 1994-ben a biztos menedéket nyújtó Izraelbe távozott. A zsidó tömeggyilkos az ágyban párnák között bekövetkezett haláláig jó anyagi körülmények között álnéven élt Tel Avivban, a Simon Wiesenthal Center zsidó fejvadászai soha nem keresték, a nyugdíját a zsidó államtól kapta, és a Moszad 24 órás védelme alatt állt. Lelke sok ember átkától kísérve 2007. február 17-én szállt le a pokolba.

antonov 2012.09.03. 20:12:18

-ország megalázva
-egy vasat sem kapunk ezektől a majmoktól, akiknek a "hősét" kiengedtük
-ellenben várható egy két jól fejlett örmény ellengyökér, aki ránk zúdul majd terrorizmus formájában

mert viktor megoldotta...ezt is

3006 2012.09.03. 20:16:10

Azért legyünk büszkék. Ez a kis csöppnyi ország egy pillanat alatt képes akár az egész Kaukázust destabilizálni.
Érdekes, hogy az oroszok még igazából nem szóltak semmit. Majd gondolom januárban, hogy: kéne gáz mi?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 20:16:24

@Failer: vicces a számonkérésed, miközben tök relevánsan zsidózol, meg nácizol. Mindennek köze nincs a történethez.

Mielőtt valaki nagyon beleélné magát, kivételen nem szándékoztam Orbánt anyázni, legalább is nem konkrétan az ő személyét. Egyszerűen ő ennek a történetnek valamilyen értelemben az egyik főszereplője, hivatalánál fogva.

antonov 2012.09.03. 20:17:04

volt pár háborús bűnöse és tömeggyilkosa izraelnek is, ez kétségtelen, akik gyáván öltek sok embert..ellenben a számuk az arab/palszetin oldalon ennek sok ezerszerese volt..az is gyávaság, ha csak egyik oldal egy-két tömeggyilkosával foglalkozunk, s másik oldal sok ezer gyáva tömeggyilkosáról, buszrobbantójáról, stb. szándékosan megfelejtkezünk..ez is gyáva hangulatkeltés

odeon 2012.09.03. 20:20:04

Bakker az örményeknek legalább akkora érdekérvényesítő képességük van nemzetközi szinten mint a zsidóknak. Attól tartok ezt alaposan megszívjuk.

béla a görög (törölt) 2012.09.03. 20:21:26

@Failer: Te, ez a történet nem a gyilkosságról hanem a mostani kiadatási kalamajkaról, Viktorról meg a bomlott elméjéről és az amatőr kormányáról szól - csak hogy tudd.
Nem a gyilkosságról, nem a kiadatás szabályosságáról.
Amúgy ha hadat üzennek az örmények /aminek persze nincs értelme, de hát mi is üzentünk hadat az usákoknak/ vagy leamortizálnak pár magyart tőlünk távolabb, hozzájuk közelebb - akkor elgondolkozol-e, hogy esetleg mégis elbaltázott valamit ez a falusi disznópásztor?

Behajtó70 2012.09.03. 20:25:17

Sok sötét pöcs, mit tudtok ti erről! Háború volt, utálják egymást. Az örmények meg kinyírták a baltás apját-anyját a szeme láttára. Nyilván nem rajong értük. Ki ütött előbb? Nem tudni már. Sok verzió van.

De egy biztos: ti itt szart se tudtok a háború borzalmairól, az indulatokról, csak kamuztok össze-vissza.

A baltás egy gyilkos. De minden katona az!

Link Elek 2012.09.03. 20:27:08

szijjartonak mar az ovodaban is baltas gyilkos volt a jele

2012.09.03. 20:31:11

@Behajtó70: vagyis Magyarország az épp azeri-örmény csatatér volt ugye és azon harcoltak kié legyen az ágy? oh wait.

NA YA! 2012.09.03. 20:32:50

Kedves Fityisztrollok!
Az általatok megválasztott Kedves Vezető szabadon engedett egy pszihopata gyilkos állatot. Pont.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.09.03. 20:33:55

@Behajtó70: Te pöcs, háborúban jellemzően szemtől szemben ölnek a felek, nem a másik fejét álmában baltával szétbaszva.

Just for the Record, Motherfucker. ;)

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2012.09.03. 20:34:29

@Failer: Speciel ebben igazad van.

@Behajtó70: Mé? Te mi vagy? Háborús veterán? Tök mindegy mi hajtotta, attól még nem hős.

@dr. félázsiai Baltás Orbán: Egy szóval nem mondta hogy felmenti.

AlphaBlack 2012.09.03. 20:35:02

@antonov: Csak ugye pont az a különbség, hogy akik a zsidók ellen vétettek, azok háborús bűnösök és kivégezték a nagyját, a maradékot meg bebörtönözték vagy ellopták atom/rakéta/fejnemesítő tudósnak. Azok a zsidók, akik ugyanilyen háborús cselekményeket követtek el mások ellen, azok meg érinthetetlenek, sőt mi több néhány kitüntetett háborús hős!
Én mondtam is rá példát, Te viszont nem. Biztosan van, csak most hirtelen nem jut az eszedbe!

agent scully 2012.09.03. 20:42:12

@Behajtó70: éppen ezért nem kellett volna nekünk ebbe belefinganunk...

Don Quixote de la Ferko 2012.09.03. 20:42:24

@green2126:

Ez egy ilyen világ.

Ha a kiképzett gyilkos eltévelyedik, és az ellen után testvért kezd ölni, egyből ellenséges gyilkossá válik, akit újabb kiképzett gyilkosokkal öletnek meg.
A világ meg örül. Hiszen megérdemelte, mert nem az ellent ölte, hanem a testvért.

Csak szólok, főleg azoknak nem tetszik ez a mostani buli, akik cirka egy évvel ezelőtt allelujáztak a fentebb megfogalmazott eredményen.

Ez egy ilyen szánalmas világ. Sosem azt nézik, mi a tett, hanem azt, hogy ki az áldozat. És a gyilkosból könnyen lesz a hős.

veracity 2012.09.03. 20:45:00

Kedves jó balliberál szocialisták!

Tudjátok ti azt, hogy a zsidókat fenyegető iráni agresszióval szemben Izreal legjobb szövetségese Azerbajdzsán?

Nem kéne visszább fogni az agarakat? Ne nagyon baszogassátok az azerieket, ha jót akartok! Nem túl sok Izreal barát országot találhattok, az azeriek pedig egyértelműen zsidó barátok.

Amikor az azerieket fikázzátok, valójában a zsidó érdekeket köpitek le! Felfogtátok ti ezt? Vagy csak egyszerűen hülyék vagytok, és nem értitek mi zajlik köröttetek?

dögölj meg 2012.09.03. 20:45:14

@green2126: Mivé? Maradt,mi volt,mióta lemásztunk a fáról.

eleve lehetetlen 2012.09.03. 20:46:51

@odeon: Ja, persze, ha nem mindjárt háromszor akkora!!!! Állítólag már Hollywoodot is az ellenőrzésük alá vonták és készülnek a gigamegaszuperprodukciók az örmény holokausztról.

Airgüzü 2012.09.03. 20:48:27

Néztétek a híradókat?... Észveszejtő az a cinizmus, amivel OV az ország lejáratásához viszonyul. Persze az is érdekes, hogy egyetlen sszerkesztő sem volt képes súlyának megfelelő módon kezelni az ügyet, holott ennek kellett volna lenni a vezető hírnek - egy objektív és független médiában. Ahol nem felső irányítással működik a rendzser, s a benne lévő felelős szerkesztők nem felfelé nyalnak, s pártdirektívák alapján állítják össze a hírműsort. Még egy szokásos komformista "alákérdező" riporter sem volt képes a téma és OV közelébe férkőzni. Hanem vezérünk emésztőrendszerének felső kapujából jött egy nyegle, nem adekvát és sunyi mondat, oszt jónapot... Ennyit érünk mi, magyarok, a XXI. század keresztény Európájában szeretett és bölcs vezéreinknek! Ennyire képesek, ennyibe vesznek minket, ennyire maguk alá gyűrték a sajtót és ennyire szarnak a világra. Martonyi és Navracsics urak miért lapítotok? Befeküdtetek a főnök bűzös teste alá ti is? Semmi önálló érvet, adekvát magyarázatot, bocsánatkérést, stb. nem vagytok képesek felböfögni? Hihetetlen cinizmus mindez... Kik és miért felelősek ebben a szarisztánban?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 20:49:36

A következő zsidózót már törlöm.

Martian (törölt) 2012.09.03. 20:49:39

@antonov: "ellenben a számuk az arab/palszetin
oldalon ennek sok ezerszerese volt"

Nyilván ha több cirkálórakétájuk lenne, kevesebb lenne az öngyilkos merénylők (ez a szegény népek "irányított automata bombája") száma...

LallyPop 2012.09.03. 20:52:00

Before_ egyszerübb vagy mint az 1x1. Romániában az a hős aki minnél több magyart ölt/lehetetlenített el/olvasztott be. És így van ez minden egészséges népnél, max. nálunk szégyellik páran. Fogyunk is alaposan területben és népességben.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 20:52:10

@odeon:

Brzezinski mondta annak idején: az USÁ-ban három etnikai lobbi működik, mely ellen nem tud egyetlen elnök sem politizálni: a zsidó lobbi, a kubai lobbi, s az örmény lobbi.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 20:52:43

@Airgüzü: kicsit dolgozhatnál még a szövegezésen, ez így necces.

Mellesleg szerintem tényleg szembeszopatták a fideszeseket, mert akkora sunyi kuss volt napokig, miután kipattant a botrány, hogy az egyértelműen arra utal, váratlanul érte őket a dolog. Legalább is a hirtelensége mindenesetre.

veracity 2012.09.03. 20:52:46

A kiadatásról tudott és hallgatólagosan elfogadta az USA és Izrael is!

Úgyhogy tessenek kissé visszavenni a nagy liberális arcból! Nehogy a végén a saját szájatokra kelljen csapnotok!

Egy igaz ember 2012.09.03. 20:54:42

Kíváncsi leszek, hány ország szakítja meg a diplomáciai kapcsolatait Azerbajdzsánnal.
Most derül ki, melyik is áll az igazság oldalán.
Pénz beszél, kutya ugat...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 20:55:01

@Ándi bácsi: semmilyen formában nem nevezném ezt a jelenséget "egészségesnek". Szerencsére ez valójában sehol nincs így a világon, csak az elmebeteg, szélsőséges barmok szeretnék így látni.

DarthVader 2012.09.03. 20:59:05

@veracity: Tehát, ha jól értem, az Izrael-barát Azerbajdzsán fényezése egybeesik a dzsúsz érdekekkel, tehát OV a dzsúsz érdekek érvényesülése miatt tette, amit tett. Ahan. Velágos, mint a nap. :)))

2012.09.03. 20:59:24

@veracity:
a síita többségű azeriek zsidóbarátok? hmm, no mindegy.
szerintem aki nem tudja mibe tenyerelt, az az ..... Orbán. Mert valóban, azerbajdzsán is egy fontos pont, tekintve, hogy Irán(a másik zsidóbarát) kőkeményen nyomul ott. A jelenlegi azeri rezsim pedig próbálja a világi állam látszatát fenntartani. Tehát Orbán olyan szart kavart az egyébként morálisan is vállalhatatlan döntéssel, ami valszeg egyformán csípi a ruszkik és amerikaiak szemét. Az pedig nem piskóta

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 21:00:16

@Before:

Ez egy magyar blog. Magyar blogban zsidózés nélkül nem lehet, mindegy, hogy mi a cikk témája.

2012.09.03. 21:00:43

A hősiesség fogalmának teljes eltorzulása figyelhető meg. 11 évvel ezelőtt páran dolgozni mentek a WTC-be, a két repülő beleszállt az épületbe, azok összedőltek és maguk alá temettek pár bürokratát és managert. És azóta verik a mellüket az USÁban, hogy mekkora hősök voltak, pedig erre van jobb szó is: áldozat. Hősök voltak a tűzoltók, akik önfeláldozóan az égő épületbe mentek másokat megmenteni, na de a többiek...
Itt meg van két nép, végletesen eltorzult lélekkel, világlátással. Teljesen egyetértek a posztolóval, semmi nem teszi hőssé azt, aki baltával lefejez egy alvó embert. Ez egy aljas és gyáva tett volt, méltatlan egy katonához.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 21:03:17

@Belpo:

"a síita többségű azeriek zsidóbarátok?"

Lehet, hogy furcsa, de ez így van. Azerbajdzsán az egyetlen iszlám állam, melynek kiváló kapcsolatai vannak Izraellel.

A vallás keveset számít. A többségében siíta azeriek legjobb barátja a szunita Törökország, s nem a siíta Irán. Sőt az azeri-iráni kapcsolatok kifejezetten feszültek.

Airgüzü 2012.09.03. 21:04:14

@Before: esetleg megmondanád, hogy lenne jó? Megköszönném nagy tisztelettel...

LallyPop 2012.09.03. 21:06:00

@Before: Juro Jánosik az egyetlen szlovák népi hős. Persze fogalmad sincs ki volt mit csinált de nem baj.

-Dávid királyról viszont már hallottál mert látom miket írogatsz. Meséljek neked Dávid királyról a parittyás hősről?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.03. 21:06:42

Azért még van egypár ország ahol az ilyenek sok ember szemében hősök.
Pl.: Szerbiában sok olyan embert nem utálnak akik máshol háborús bűnösöknek számítanak.
De persze mi vagyunk a bűnös nemzet a holokauszt miatt.
És ezt úgy hogy nem is szidni akartam a Szerbeket.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 21:07:36

@Airgüzü: kissé kevésbé zavarosan... :) Mondjuk harmadjára végigolvasva koherensebbnek tűnik, bár a végén kissé túl drámai az én kényes ízlésemnek.

veracity 2012.09.03. 21:08:45

Mind az USA-nak, mind Izraelnek az egyik legfontosabb szövetséges állama Azerbajdzsán.

Hídfőállást nyúj az oroszokkal szemben és Iránnal szemben is.

Az azeri-iráni ellentét képezi az alapját az izraeli-azeri szövetségnek, plussz a sok kiaknázható ásványkincs. Az olajkitermeléshez pedig tőke kell és nem orosz tőke. Akkor milyen is? Amerikai és így természetszerűleg zsidó tőke!

Úgyhogy elő azt a roszdás bökőt liberális majmok! És durrbele, odaszúrjatok ahová szeretnétek, az impotens tökötökbe!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2012.09.03. 21:10:55

@veracity: Mi van te idióta? A magyar-örmény-azeri balhé miatt is csak zsidózni tudsz?

2012.09.03. 21:12:27

@Gondolkodni Próbáló Birca:
most írtam, hogy Azerbajdzsán nem "iszlám" állam. Továbbá amit a rezsim képvisel, az más(lásd egyiptom)az iráni-azeri kapcsolatok ezért feszültek. A török-örmény-atzeri ellentét egyértelmű. Irán próbálja Örményországgal fenntartott viszonylagos jó viszonnyal aláásni az azeri rezsimet(világi azerb. csípi Irán szemét). stbstb blabla, a lényeg a kényes egyensúly. ebbe orbán beleszart.
(+ a morális kérdést a blog remekül leírta)

titotmese · http://mesemese23.blog.hu/ 2012.09.03. 21:13:32

Nem tudtok kultúráltan megtárgyalni egy politikai témát!

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 21:15:31

@Belpo:

Még egy szempont: Irán északi részén szinte csak azeriek élnek, emiatt Irán fél az azeri szeparatizmustól.

veracity 2012.09.03. 21:15:56

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Mi neked a zsidózás, te szerencsétlen másvalaki? Agyadat is a seggedben hordod?

Rókakígyó 2012.09.03. 21:16:09

Nálunk anno a Kaukázusi Krétakör kötelező olvasmány volt, az mintha ilyesmiről szólna... meg a Kurázsi mama gyermekei is.

A Kaukázus a legfasisztább és legfanatikusabb emberek lakhelye. Elvakultabbak, mint a japánok, baszkok és szikhek együttvéve.

Selli69 2012.09.03. 21:16:24

@Belpo: Úgy tudom, ilyet Hruscsov is csinált még a hidegháborús időkbe'. Csak mögötte vót is valami. VAgyis az USA azt hitte, hogy van, ezért óvatosan bánt vele. Namost, velünk nem fognak óvatosan bánni. Hacsak nincs még pár ilyen kiadható baltásunk, cserealapnak.

burgener 2012.09.03. 21:17:06

@veracity: Nyuszi, nehéz felfogni, hogy épp leszarják a tengelyes érvelésedet: egy db baltást kiengedtek-te is kiengedted volna? Ennek mi köze a világpolitikához?

Te kiengedted volna?

dr kíváncsivagyok 2012.09.03. 21:19:23

@kewcheg: "igen,ez így van,de az örmény oldal sem teljesen százas"

Jó öreg fideszgyík szokás szerint megint mellébeszélsz !

LallyPop 2012.09.03. 21:19:47

@Selli69: Mögöttünk meg ebben az ügyben az USA van...:)

Bár látom hogy most ez a baj.

dr kíváncsivagyok 2012.09.03. 21:21:18

@Ándi bácsi: " Mögöttünk meg ebben az ügyben az USA van...:)2

Óóó,...akkor azért nyilatkozott Obama a Magyar kormány felelősségéről...meg hogy nem helyesli...Úgy -e ?

dr kíváncsivagyok 2012.09.03. 21:22:40

@Belpo: "most írtam, hogy Azerbajdzsán nem "iszlám" állam."

De bizony az,...az államvallás az Iszlám !

von Putri 2012.09.03. 21:22:46

Micsoda gyalázat!

Persze amikor Simek Kitty agyonlőtte saját alvó apját, akkor meg pont fordítva volt minden. Ünnepelni kellett, és teljesen jogos volt a kegyelem az elnök részéről a libsi oldalon

veracity 2012.09.03. 21:23:50

@burgener: A haverod a nyuszi, buzikám!

Ki a fészkes fenét érdekel, hogy ki kit engedne ki?

Ez itt politika, ha nem tudnád. Jól átgondolt, megtervezett!

Ha pedig a te szüleidet, hígagyúkám, legyilkolták volna 15 éves korodban a szemed láttára, örmény tisztek Karabahban, a szülőfaludban, talán nem felejtetted volna el te sem néhány év alatt. De ezt a világért nem gondolnád át, mi?

dr kíváncsivagyok 2012.09.03. 21:24:23

@Before: "Mielőtt valaki nagyon beleélné magát, kivételen nem szándékoztam Orbánt anyázni, legalább is nem konkrétan az ő személyét. Egyszerűen ő ennek a történetnek valamilyen értelemben az egyik főszereplője, hivatalánál fogva. "

találgatok : Talán mert övvé a döntés joga ?

profilo 2012.09.03. 21:27:02

Ó kedves blogger!

Az a helyzet,hogy igenis sok ilyen "hőst" hordott a hátán a föld.
Egész bizarr dolgok történtek.
Például "hős" lehetett egy olyan orosz kisfiú kis aki saját szüleit jelentette fel a termény beszolgáltatás szabotálása miatt.A szüleit elhurcolták,kivégezték....őt pedig "hős" lett.

Sok ilyen van még.
De szerencsére az idő általában megoldja ezen esetekben a "hősiesség" kérdését.(lásd például a Tanácsköztársaság "hőseinek" számító Lenin-fiuk esetében.)

2012.09.03. 21:29:24

@Gondolkodni Próbáló Birca:
Irán szerintem totál nem fél, de ezt mondjuk el tudnám fogadni. Inkább Irán akar "terjeszkedni"(itt befolyásra, a vallás terjesztésére gondolok) észak felé(azeriek, dagesztán, csecsenek stbstb, kis benzineshordók).

No, de ezen napokig lehetne tényleg elmélkedni(még nekünk is a hiradó tudással), de ha te és még jó néhány hozzászóló ennyit tud és csak ebben az 1-2 órában ennyi érvet ütköztet, akkor mégis mi a jó k anyját csinál a fidesz? Te tudtál volna napokat beszélni mi a helyzet ott, akkor AZT GONDOLTÁK, CSAK HAZAKÜLDIK EZT A PATKÁNYT ÉS ANNYI? ez nem alcsút meg felcsút. kábé a világ leglabilisabb térsége.

burgener 2012.09.03. 21:29:46

@veracity: Mókus, ne izgulj fel ennyire, ha Orbán kiadta az Izrael-barát Azerbajdzsánnak, ahogy írod, akkor ez neked nem jó annyira.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2012.09.03. 21:31:42

@von Putri: Azzal sokan nem is értettek egyet. De azért a te erkölcsi érzéked is fura ha nem érted a különbséget mi a különbség egy lányát meggyalázó apát a lányának, meg egy ártatlan idegen katonát megölni álmában egy másiknak.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 21:32:51

@profilo: hja... Elég elkeserítő, és nekem pont ez ütötte ki a biztosítékot.

scsaba1 2012.09.03. 21:34:39

Poszter:

Nem "egy embert" vert agyon, hanem az örmény hadsereg tisztjét. Ezeknek a fejében háború volt akkor.

(Egy másik blogon is kérdezték már, de ki volt az a felművelt idióta, aki anno ezeket egy turnusba, egy kollégiumba rakta)

2012.09.03. 21:37:25

@A csótány is ember: @TaTa86.:

A nemzeti hős titulust ennek az állatnak az esetében kikérem az igazi hősök nevében.
Ismerünk olyan szerbet, aki törött lábbal sántikált a kivégzőosztag elé, és halt HŐSI halált, annak az országnak a szabadsága érdekében, amelynek ilyen fiai vannak, mint te. Igen, szerbként halt meg Magyarországért.

veracity 2012.09.03. 21:37:49

Obama semmit sem mondott a magyar kormány felelősségéről! Kizárólag az azeri elnök döntése miatt aggódik!

És igen, magyarázatot kért a magyar kormánytól a kiadatás körülményeiről. (Miért tesz úgy, hisz már régen tudatták vele? Ezt kell eljátszania.)

Semmi elítélés a magyar kormánnyal szemben!

Keressetek már legalább egy izraeli rosszalló kormány nyilatkozatot!

profilo 2012.09.03. 21:38:04

@Before:

Hát akkor ne rágd magad ezen.
Ő az azeriek "hőse"! Ez legyen az ő problémájuk.
Mi egy gyilkost adtunk vissza neki.Hőst nem mi csináltunk belőle.Ezt a titulust már hamarabb "kiérdemelte" hazájában.
Más gondját,baját ne vedd a válladra.Nem éri meg.
Van nekünk bajunk elég...

Bár ha sanyargatni akarod magad...
:)

evakek · http://joszerencse.blog.hu/ 2012.09.03. 21:39:14

Így van, ha már így alakult örüljenek a hősüknek és fogják be a szájukat!

2012.09.03. 21:39:55

@dr kíváncsivagyok:
világi muszlim állam - maradjunk ennyiben, a nevében sincs benne (Irán, Pakisztán Iszlám köztársaság, meg még 1-2 nem tom melyik)- én úgy tudom nincs hivatalos vallása, de majd egy okosabb kisegít hogy is van ez. No, mindegy, valóban Azerb a világ legliberálisabb iszlám országa - nofene -, ezért írtam, hoyg csipi Irán szemét, más meg ezért írta (viszonylagos) Izrael "barátságát"(hát ugye mihez képest)

Egy szikra elég ott, és borul minden. Most Orbán rágyújtotta a benzineshordón.

2012.09.03. 21:42:07

@veracity:
Honnan veszed, hogy legyilkolták a szüleit.
A védekezésében, a tárgyalás alatt azt hangoztatta, hogy a két örmény (merthogy két tiszt volt Armeniából) állandóan szidalmazta származása miatt.

scsaba1 2012.09.03. 21:42:55

@profilo:

A náci Németországban hősként tisztelték a búvárhajók kapitányait is, akik leginkább a fegyvertelen teherhajók (meg néhány utasszállító) ellen jeleskedtek. Pedig lássuk be: lesből megtorpedózni/szétágyúzni fegyvertelen hajókat, akár százas nagyságrendben hullámsírba küldeni a rajtuk szolgáló matrózokat/utasokat nem hősiesség csimborasszója...

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2012.09.03. 21:43:08

@veracity: Ha hugodat megbassza két arab anyád ravatalán, te akkor is zsidózol?

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.09.03. 21:45:20

Mit siránkoztok?! A cigány nem ül ennyit (8,5 évet) egy magyar nyugdíjas legyilkolásáért!
Ez a hegyi nomád ba...a a csőrötöket? Etesse és fűtsön rá a halál életfogytiglan.

Semper Fidelis 2012.09.03. 21:48:04

Azért érdekes, egyetlen agyonvert magyar emberért sem ment ekkora siránkozás.

8 évet etettük, őriztük Magyarországon azt a tetű gyilkost.

2012.09.03. 21:48:07

@veracity:" Mind az USA-nak, mind Izraelnek az egyik legfontosabb szövetséges állama Azerbajdzsán."

Kurva nagy tévedés. Az azeri örmény konfliktusban az orosz fegyvert adott el Azerbajdzsánnak, az örményeket meg effektíve támogatta, például a Karabah tartomány elfoglalásakor légi támogatást adott az örményeknek. Ma is csapatokat táboroztat Örményországban.

veracity 2012.09.03. 21:50:12

Az ATV-n mondott pár szót Safarov Magyar ügyvédje!

Érthetetlen, hogy miért nem tudnak gondolkodni a liberális értelmiségiek? Csak nem azért, mert megbolondulnak az izgalomtól, ha lehetőséget vélnek látni Orbán anyázására?

Ez a baltás gyilkos gyerekkorában szemtanúja volt annak, amikor örmény tisztek kiirtották a családját és számos falubeli ismerősét, rokonát.

Komolyan mondjátok, hogy egy kis empátiával nem vagytok képesek felfogni, hogy mi késztethette Safarovot arra, hogy egy baltával vegyen elégtételt egy örmény tiszten, aki itt Pesten lealázta őt? Megölte az első örményt, majd megölhette volna a másodikat is. De leállt, mert elborzadt saját tettétől. Nem folytatta.

Nem lehet, hogy ez egy szerencsétlen áldozat maga is? Talán nem kéne minden azerit gyilkospártolónak gondolni. Ők megértőek. Mert saját bőrükön tapasztalhattak meg kegyetlenkedéseket.

Mégegyszer: nem kéne a liberális buziknak is használni a fejüket és nem csak segglyukak után koslatni?

2012.09.03. 21:50:19

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: @Semper Fidelis:
Szerencséje Orbánnak, hogy vannak ilyen mélygondolkozók az országban.

burgener 2012.09.03. 21:50:44

@Semper Fidelis: Na látod, a tetű, ahogy írod, most szabadlábon van és kapott 8 évi tiszti fizetést visszamenőleg.

veracity 2012.09.03. 21:51:53

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Fejezd már be a zsidózást tahókám! Nem veszed magad észre? Csak te zsidózol itt!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 21:56:02

@profilo: valószínűleg fogok tudni aludni miatta. :) Csak gyomorforgató és szánalmas...

2012.09.03. 21:57:21

@veracity:
Kicsit olvass utána, milyen kegyetlenkedések voltak arrafelé. Az oroszok több azerit irtottak ki, mint az örmények. Az azeriek több örményt irtottak ki, mint az örmények azerit. A Karabah , amiért a harc folyt, 70%-ban örménylakta terület. 10% orosz. A maradék azeri.
Na, ezt ellenőrzi most az a galád örmény állam.
Fogd fel, ez a duma, hogy kiirtották a szüleit, csak maszlag, neked, mert elhiszed. A tárgyalás során nem hivatkozott erre.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.09.03. 21:57:35

Beszéltünk mi valaha nagyon csúnyán egymással, de ezzel most nagyon, nagyon egyetértek.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.09.03. 21:58:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: Gyomorforgató és szánalmas, hogy egyes politikai körök előnyt próbálnak kovácsolni ebből a semmitmondó és teljesen érdektelen ügyből.
Szerencsére az értelmes gondolkodó ember nem törődik a liberális csőcselék primitív röfögésével.

2012.09.03. 21:58:15

@veracity: Kurt urfit hagyd. Elmebeteg.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 21:58:37

@veracity: szerintem most már elég késő van, nyugodtan beveheted a gyógyszert. Meglátod, elhallgatnak a hangok...

veracity 2012.09.03. 21:59:04

@Könnyen elkaptuk, uram!: Magyar György csak kitalálta? És elmondta az ATV-n?

Na ne. Ez rossz duma!

2012.09.03. 21:59:43

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb:
Tudod, egy szerb diák lelőtte a trónörököst. Valami helyi konfliktus volt Európa eldugott szegmensében.

2012.09.03. 22:02:29

@veracity: Szerintem is. Az ügyvédek már csak ilyenek. A védencük érdekében képesek meséket kitalálni. Mégegyszer, ha megtörtént volna, a nyolc évvel ezelőtti perben ezzel védekezett volna a gyilkos, nem azzal, hogy cikizték származása miatt.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.09.03. 22:02:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: Vírusok, háborúk, természeti csapások. A természet fenntartja a kényes egyensúlyt.

GluGluGlu 2012.09.03. 22:02:55

Azért én egy lyukas garast nem adnék Safarov életéért. Mert azért az örmények is tudnak egy-két trükköt...

veracity 2012.09.03. 22:05:44

Hogy mi történt a baltás gyilkos gyerekkorában, arról hallgatni akartok. Mert a hidegvérű gyilkolás egy baltával elviselhetetlen tény. Elfogadhatatlan.

Szerintem is elfogadhatatlan.

De ha a hátteret is megértjük, talán elfogadhatunk egy 8 éves börtönt érte.

Én is sajnálom az áldozatot. Ha az én fiam lenne, siratnám.

Nem helyeslem a gyilkosságot. De lehet mérlegelni a körülményeket és én nem adtam volna életfogytiglant. Sztojkáék mennyit kaptak a bicskás öldölkésükért? Ott nagyon megértő volt a liberális értelmiségünk!

Most is az lenne, de az Orbángyűlölet elvakítja őket!

2012.09.03. 22:07:15

@veracity:" Megölte az első örményt, majd megölhette volna a másodikat is. De leállt, mert elborzadt saját tettétől. Nem folytatta."

Ezzel szemben a meggyilkolt örmény magyar szobatársa felébredt, üvöltözni kezdett, mire a kollégium többi szobájának ajtaját a bentlévők eltorlaszolták. A szemétládát a kiérkező rendőrök tették ártalmatlanná.

Euscorpius Hungaricus 2012.09.03. 22:11:27

"De rohadjak meg, ha egyetlen olyan is volt közöttük, aki azért lett hős, mert agyon mert verni egy ALVÓ EMBERT! Egy kibaszott fejszével! Egy szállodában! A hős... "

Esküszöm nekem is ez jutott az eszembe...Micsoda hőstett! Mert ha mondjuk párbajban, vagy valami... legalább...Vagy boxmeccs és KO. Nade egy alvó embert?! Dehát nem egyforma a kultúra, ezek szerint ott a hősök nagy könyvébe így is be lehet kerülni. A gyereke meg majd úgy fogja emlegetni az apukáját, mint a hős aki agyonbaltázott egy alvó embert... Vajon büszke lesz rá?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.09.03. 22:13:58

Ha igazi hősökről akartok olvasni (persze lelkileg és persze ironikus formában...) :
fradyendre.blogspot.hu/2009/11/hosok.html
:)

csárli hárper 2012.09.03. 22:15:42

látva ezt a sötétséget, ami a fidesztálibokból árad már hozzászólni sincs kedvem...

kuwert 2012.09.03. 22:19:59

@Behajtó70: Tehát a következtetésed?
Jól értem, hogy akkor nem is szabad fölháborodnunk semmin?
Ja, ez érdekes, hogy mi minden előbújik belőlünk, ha saját félistenünket akarjuk menteni...

@veracity: Ugyanez. Akkor tehát szabad megölni valakit, mert ugyanahhoz a nemzethez tartozik, mint más gyilkosok.
Ti tényleg csak ebben a kétosztatúságban tudtok gondolkodni?
Akkor mégegyszer:
Attól, hogy elítélünk egy gyilkost, még nem szurkolunk az ellenségeinek. Ez így világos?
Lásd, ha Orbánt bíráljuk, még nem vagyunk gyurcsányisták. Brrrrrr.

Ezt Ti értitek?

Csomorkány 2012.09.03. 22:19:59

@veracity: A kérdés nem ez. Lehet úgy gondolkodni, hogy 8 év elég ennek az állatnak, és bizonyos mentő körülményekre (nehéz gyermekkor, stb) tekintettel most már esetleg feltételesen szabadlábra helyezhető. Ha valaki erre a következtetésre jut, azt mondom, vitassuk meg!

De basszus, az azeriek nem aszonták, hogy 8 évet ült, legyen elég, hanem nemzeti hősként megünnepelték és katonailag előléptették. Most tényleg, miféle ország ez? És mi miféle országgal tárgyaltunk?

2012.09.03. 22:20:38

@veracity:" Jogerős ítélete kihirdetésekor 2007-ben az utolsó szó jogán még azt hangoztatta, hogy megbánta tettét. "Nem azért vettem baltát, és mentem az áldozat szobájába, hogy öljek. Nem akartam bántani, nem készültem a gyilkosságra, ma sem tudom, hogy történt, megbántam" - jelentette ki akkor."

Korábban azt nyilatkozta, hogy minden örményt meg akar gyilkolni.
Most, utólag szegény, ártatlan kisfiú, vagy népéért fegyvert ragadó hős.
Válassz.

veracity 2012.09.03. 22:23:39

Az ügyvéd úgy fogalmazott, hogy "poszttraumás szindróma".

Nem kívánom, hogy veletek is megtörténjen, csak képzeljétek el: 15 éves vagy, Karabahban, egy kaukázusi kis faluban, azeriként. Egy szép napon megjelennek a háborúgyőztesei, az ellenség katonái és találkozol a félelmetes tisztjeikkel. Apádat ott előtted agyonlövik, a bátyádat szintén. A tomboló anyád fejét pedig az orrod előtt verik szét a puskatussal.

Aztán vagy tíz év múlva Pesten, egy angol tanfolyamon meglátod az ellenséged tisztjeit. És zrikálnak, szívatnak, röhögnek rajtad, lesajnálnak. Benned meg megy fel a punpa és este anyád szétloccsant agyvelejét látod újra. Nem tudsz elaludni. És másnap veszel egy fejszét...

A rohadt mocsoks barom, nem mert szemtől szembe kiállni az ellenséggel. A szemét! Mi?

Csak ennyi? Eszetek van? Egy kicsi?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 22:23:40

@veracity: én azoknak a férgeknek is minimum életfogytot adtam volna. De ott legalább nagyjából szemtől szembe küzdelem volt, nem egy alvó embert basztak agyon. Nem mellesleg egy előre megvásárolt és kifent fejszével...
Azonban ez a post még mindig nem arról szól, hogy szegény gyilkosnak milyen gyerekkora volt, meg, hogy ki hány évet érdemelne a sitten.
Ha neked ez a csávó egy hős, hát legyen, egészségedre.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2012.09.03. 22:26:44

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mi az hogy allomasoznak Ormenyorszagban oroszok? A mai napig ugy viselkednek, mintha Ormenyorszag egy tartomany lenne ororsz Anyacska keblen. Tegyuk hozza, hogy a nagy 2008-as gruziai felvonulasnak is volt olyan felhangja, mikor Tbiliszi fotereig gurultak a ruszki tankok, hogy Azerbajdzsan vigyazzon magara, es kurvara gondolkodjon el az olaj-gazpolitikajan, mert nincs olyan erinthetetlenul messze a hataroktol - es, ha realisan nezzuk a kerdest, senki nem kifogasolja komolyan, hogy Oroszorszag mit csinal a Kaukazusban.

Ma meg csak mordult a maci, de kesobb ennek meg kurva nagy rabaszas lesz a vege, plane ha tenyleg ez volt a szikra, ami egy ujabb konfluktushoz kell.

scsaba1 2012.09.03. 22:27:44

@Before:

Az, hogy valaki próbálja megérteni a tettének a mozgatórugóit, nem jelenti azt, hogy egyet is ért vele, Pláne nem azt, hogy hősnek gondolja.

tundrazuzmo (törölt) 2012.09.03. 22:30:34

Azbeszt asz ugye azeri besztiák, drágaszág?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 22:30:40

@veracity: zokognom kell... Komolyan, szegény, sérült lelkű kisfiúcska. A probléma ezzel a csodálatos eszmefuttatással csupán annyi, hogy akkora ellentmondás van benne, hogy egyenesen Bakuig ér. Ha annyira nagyon elgurult a gyógyszere, és szanaszét hullott a lelki trauma miatt, akkor miért nem ragadott az étkezőben széklábat (mondjuk az egyik - állítólagos - gyalázkodás során) és baszta fejbe az örményt?
Ha elment baltát, meg fenőkövet venni, akkor hidegvérrel tervezett. Nem elszállt az agya, nem a megnyomorodott lelke vitte rá a dologra, hanem jó alaposan kitalálta, megszervezte, és hidegvérrel kivitelezte.

LallyPop 2012.09.03. 22:30:49

@scsaba1: Főként hogy a teherhajók a Németország elleni hadianyagot hordták az angoloknak..:))Egy független országból persze.

2012.09.03. 22:31:06

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Vonjunk párhuzamot-
Lengyelországban, egy NATO rendezvényen egy román agyonver egy alvó magyar katonatisztet.
Előzmény az, hogy a magyarok bevonultak Erdélybe, és kikergették onnan a románokat, köztük a gyilkos szüleit is.
A lengyelek elítélik a román katonát.
Románia folyamatosan kéri a kiadatását.
Magyarország folyamatosan tiltajozik ellene.
Mindenki számára világos, hogy a Román kormány nem azért kéri a kiadatást, hogy a család gyakrabban látogathassa.
A lengyelek végül kiadják.
Erre jössz te, és azt mondod, hogy ez helyes intézkedés volt, ugye.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.03. 22:32:34

@scsaba1: a tetteinek a mozgatórugója teljesen érthető, és ebben az esetben lényegtelen. Kiváltképp az, ha a post témáját vesszük figyelembe.

2012.09.03. 22:35:05

@veracity: Össze-vissza hazudoznak. Fogadjunk, hogy ma, odahaza el sem hangzik a szájából, hogy szörnyű trauma érte. Ma azt mondja, minden örményt megölök'
Mer hős vagyok.

2012.09.03. 22:37:21

@veracity: Mégegyszer. A perben nem hangzott el a poszttraumás befolyásoltság.
Az hangzott el, hogy folyamatosan gyalázták származása miatt.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2012.09.03. 22:37:39

@scsaba1: Ezt nem lehet megerteni - illetve dehogynem, ra kell nezni az Azeri reakciokra, es maris ertem. Egesz Azerbajdzsan pszihopatak gyulekezete, nyilvan mindegyiknek a szeme lattara oltek le a csaladjat, gyalaztak meg norokonait, satobbi satobbi satobbi.

Nyilvanvaloan az ormeny hadsereg telepitette tele Karabahot taposoaknakkal, nehogy konnyu dolga legyen a (le nem meszarolt) azerieknek hazafutni; nyilvan ok agyuztak szet az osszes kereszteny templomot*, hogy utana tudjanak mirol sopankodni a panatlatni judeo-kereszteny nyugati vilagnak (sot, nyilvan csak erdekbol keresztenyek, mert az jobb PR, mint muzulmannak lenni); nyilvan az emlitett jodeo-kereszteny mediatulsuly miatt nem hallani azeri-holokausztrol, pedig milliokat oltek le a pogromok soarn akornyezo orszagokban (koztuk termeszetesen ormenyorszagban). Nyilvan. Ahogy nyilvan Karabah is meg van szallva, ezert van sajat kormanyuk, sajat penzuk. Nyilvan.

*ami teny es valo es borzasztoan elszomorito, hogy pl Aghdamban a mecsetekben disznokat tart az ormeny hadsereg, ellenben, hiaba szantottak fel es hintettek be soval az egesz varost, az osszes muzulman kegyhely epsegben van a mai napig. Ja, hogy azt sem tudod, hol van Aghdam? En kerek elnezest.

veracity 2012.09.03. 22:39:01

@Before: Hideg vérrel tervezett! Pontosan.

Mi ebben az érthetetlen? Olyan nincs talán, hogy napokra kiakad valaki? És hidegvérrel tervezve áll bosszút? Azt is el tudom képzelni, hogy sosase bánta meg.

Lehetett olyan kompex a helyzet, amiben talán én vagy te is így tettél volna. Csak ennek beismeréséhez kell egy kis bátorság és EQ.

veracity 2012.09.03. 22:41:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ez nem igaz. Magyar György szerint elhangzott! Miért hazudna most?

Ez az igazság: a poszttraumás szindrómáról is folyt a mérlegelés 3 éven át a bíróságon.

Ne próbáld elhazudni!

Égbekiáltó 2012.09.03. 22:41:44

Ott aki katonai pályára megy nincs pszichikai alkalmasság mint nálunk? És ha valakit kiválogatnak egy NATO korrepetálásra másik országba, ahol azért a hazát kell erőteljesen képviselni vajon nem futtatják le a C típusú ellenőrzést ahol rögtön kiderül, hogy veszélyes lenne elengedni a csávót egyedül külföldre? Vagy az azeriek direkt egy pszichopatát küldtek?

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2012.09.03. 22:45:17

@veracity: toled is megkerdezem: es ugye ugyanebben a kollektiv, napokra (evekre? evtizedekre?) kiakadt allapotban van egesz Azerbajdzsan, hogy egy emberkent hoskent unneplik, ugye? Ugye?

von Putri 2012.09.03. 22:46:16

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

Akkor vegyük sorra a hasonlóságokat és a különbségeket Safarov és Simek Kitty ügye között:

1. Safarov és Simek is alvó, védtelen embert ölt, meg sem próbált legalább kontaktusba lépni vele

2. Kivégzésszerűen ölte meg, biztosra akart menni a baltával illetve a pisztollyal

3. Nem bánta meg a tettét, ez világosan kitűnik Safarov mostani reakciójából, illetve abból, hogy Simek utána elment szórakozni a barátnőivel

4. Az eljárás során korábbi sérelmeikre hivatkoztak, az elkövetés idején egész biztos nem fenyegette semmi őket, tehát nem lehet jogos védelemről beszélni

5. A bíróság ennek alapján jogerősen börtönbüntetésre ítélte őket

6. Elnöki kegyelemmel szabadultak, Simek gyakorlatilag rögtön, Safarov lehúzott több mint 8 évet

Különbség annyi, hogy Safarov ügye a kormány és Magyarország szégyene, Simek viszont a fejlett liberális jogrend dicsősége, libsi oldalról nézve

veracity 2012.09.03. 22:50:48

@KennyOMG: Gonolkodj úgy, hogy Orbán maga egy nagy pszichopata állat! Grazban szokták kezelni, hogy még úgy-ahogy tartani tudja magát! Ez az Orbán kiment Bakuba és ott tárgyalt. Nyilván akikkel tárgyalt, azok is mind elmebetegek, ráadásul nincsenek is abban a szerencsés helyzetben, hogy Grazban kezelést kapjanak államköltségen. Mivel Orbánnal megállapodtak, ebből következik, hogy az egész azeri nép egy pszichopata állati horda. Biztos nem csak Safarovot de Orbánt is nemzeti hősüknek tartják. A kurva anyjukat mindnek!

No ökörborjak, a fentieket ismételgessétek, akkor még el is élvezhettek!

2012.09.03. 22:50:54

@Before:
sokan próbálják elvinni ilyen irányba az ügyet(de az ilyenek csak orbánt próbálják mentegetni), persze nem erről szól az egész ügy.

Most végigszenvedtem az m1 szöllösi némber műsorát(ma sikerült minden eddigit alulmúlni), amit szp lenyomott, hát azt mutogatni kéne minden nap.
Összevissza beszélt, nyomta a baromságokat.
1.azt se tudják eldönteni, hogy most egy évig tárgyaltak vagy nem
2.kapunk valamit vagy nem
3.a jogászok szerint ez egy szerződésszegés. Innen kezdve bízhatunk az azeriekbe?
4.mi van, ha kifizetik az x milliárdot? azt az örmények nagydobra verik, az tuti, ezt titokban már nem lehet tartani. még jobban elszigetelődik az ország(mai hír, 7-8ezer munkahely a lengyelekhez megy).
5. megérte az x milliárd és lesz-e egyáltalán?
6. ez az ügy nem fog elülni

LallyPop 2012.09.03. 22:55:13

@veracity: Orbán csak egy kis szerepet játszott el a színdarab elején.

Amerikai hadgyakorlat kezdődik a térségben 2 hét múlva, úgyhogy lassan jön aminek jönnie kell.

Csomorkány 2012.09.03. 22:56:33

@veracity: Jó, teljesen meggyőztél, csöpögök az együttérzéstől. De válaszolj már a posztírónak: mi ebben a hőstett? Mi érdemel ebben országos ünneplést és katonai előléptetést? Miféle ország az, ahol egy alvó ember baltás legyilkolása kitüntetést érdemel? És miféle országgal üzleteltünk mi?

veracity 2012.09.03. 22:58:57

@Ándi bácsi: Ha pofán akarják verni Iránt, jó ha van ott egy Azerbajdzsán, ahol leszállhatnak a gépek és lehet tankolni is... De sok jó logisztikai támogatást is lehet ott a közelben szervezni. Naná!

LallyPop 2012.09.03. 22:59:04

@Belpo: 2.kapunk valamit vagy nem

- gondolom eddig sem tudtál semmit róla ki fizette a magyar államadósságot (22.000 mrd ft), de eddignem is érdekelt...:DD

- ez az ügy nem fog elülni

Vagy már el is ült. Sehol nincs címlapon a világon. Kérem a címlapos linkeket.

2012.09.03. 23:01:27

@von Putri:
ööö, ez most hogy jön ide?
Simeket Mádl végrehajtási kegyelemben részesítette. Gondolom Mádl nem egy vad liberális. plusz Simek ügye nem okozott diplomáciai feszültséget. de ebbe tényleg nem akarok belemenni, mert ezeket összehasonlítani röhejes

pernahajder Campbell 2012.09.03. 23:02:00

Furcsának tűnhet, hogy valaki valahol hős lesz, mert álmában lemészárolt valakit, de nézd csak vissza a kommenteket, milyen mélyen gyűlölik itt egymást emberek, csak mert más a politikai véleményük.

Nem vagyunk mi olyan messze attól az azeri színvonaltól ám, csak gondolj bele, mi lenne a reakció, ha valaki Gyurcsányt/Orbánt mészárolná le...

LallyPop 2012.09.03. 23:02:07

@veracity: Izrael akarja nagyon megcsapni Iránt, de biztosan viszik az USÁt is, bár az amerikaiak most összevissza cáfolnak. Mindenesetre Örményország Irán átjárója az oroszokhoz, szóval nagy hadicselt vittünk végbe ha kipattan egy azeri-örmény(török?) konfliktus.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2012.09.03. 23:06:07

@Ándi bácsi: Tessek kerlek, parancsolj, ma esti bbc.co.uk (azert az Europe resz, mert ott tenyleg vezeto volt, nem csak link):

img269.imageshack.us/img269/3750/aaazg.png

Valoban vihar a biliben, hiszen kit erdekel Europaban pl az, hogy a spanyol gazdasagot most huzzak le a klotyon...

2012.09.03. 23:07:24

@veracity: Csak tényként, leszögezve. 1919-ben az azeriek úgy döntenek, hogy Karabah Azerbajdzsán része lesz. Az örmény lakosok tiltakoznak, mire az azeri hadsereg bevonul, kiirt pár embert, és egyes városrészeket sóval hint be.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.03. 23:10:27

@veracity:

Hű, ez ám a lendület! Láthatóan az igazság pőre izomereje hajtja előre gondolatimpulzusaidat!

"Ha pedig a te szüleidet, hígagyúkám, legyilkolták volna 15 éves korodban a szemed láttára, örmény tisztek Karabahban, a szülőfaludban, talán nem felejtetted volna el te sem néhány év alatt. "

Szóval hígagyú. Aha. Kedves szókincsed van.

Normális országban megnézik, kinek a kezébe adnak fegyvert, s kit küldenek el külföldi kiképzésre. De tudom, ott háború van, évszázados ellentét, tehát ez más, így lehet (tudom: Közel-Kelet, számos példa, na jó).

Másrészt: aki ennyire képes a begőzölésre, azt nem küldöm ki egy harmadik országba, hogy ott balhézzon, hogy szégyent hozzon hazámra (tudom ezt is: másként élik meg, számukra ez hősiesség, na jó.)

Harmadrészt, itt szó sincs kiadatásról - ez átadás volt, merőben más fogalom. A magyar kormány asszem 8 év után átadott egy elítéltet, hogy hazájában (elnöki kegyelemmel) akár fel is menthessék (erre a nemzetközi egyezmények adnak is módot), s mint látjuk, gyilkosként nemzeti hős lehessen. Pedig csak egy eszköz az agresszió szítására és Alijev elnök belpolitikai hozsannázáshoz. Szegény ördög, ünnepeljék csak.

Negyedrészt: az esetről talán meg kellene kérdezni a baltával agyonvert örmény szülők, testvérek, feleség és félárván maradt gyerekek véleményét is.

Tudom, kedveled a mantrát: ez nagypolitika - de ehhez, és ahogy az egészet a magyar kormány, külügy, szóvivők kezeli - csak gratuláln lehet.
Amatőr. Blama. Ciki.

Már ne is haragusdj, de te egy nem túl cizellált, gondolatilag pedig meglehetősen egyszerű teremtménye vagy e sárgolyónak - legalábbis ezt mutatod magadból.

von Putri 2012.09.03. 23:11:40

@Belpo:
Azt kérded hogy jön ide Simek Kitty?

Hát magából a posztból: " rohadjak meg, ha egyetlen olyan is volt közöttük, aki azért lett hős, mert agyon mert verni egy ALVÓ EMBERT!"

Simek Kitty agyonlőtte az alvó apját, és amolyan hős lett belőle a libsi oldalon. Nem győzték felmagasztalni, ha nem emlékeznél, keressed vissza

2012.09.03. 23:11:41

@Ándi bácsi:
jah, nem tudtam hogy 2 éve az azeriek fizetik...bocs. Vajon matolcsy tudja ezt?

Csomorkány 2012.09.03. 23:12:29

@pernahajder Campbell: Nézd, nem vagyok a román nép nagy barátja, de ha egy derék honfitársam bemegy egy román katonatiszthez, és álmában baltával agyoncsapja, nem fogom az '56-os bebörtönzöttekhez hasonlítani.

Abban igazad lehet, hogy volnának honfitársaim, akik igen, de talán - nagyon talán - nem olyan sokan.

2012.09.03. 23:13:24

@von Putri: "Különbség annyi, hogy Safarov ügye a kormány és Magyarország szégyene, Simek viszont a fejlett liberális jogrend dicsősége, libsi oldalról nézve "

A különbség csupán annyi, hogy Simek nem lett nemzeti hős. Valamint simek nem hangoztatja, hogy népe érdekében képes lenne megölni minden örményt. Nem kapott elnöki kitüntetést, visszamenőleges kártérítést, állami lakást, magyarul nem ismerték el állami szinten tettének jogszerűségét.

Az azeriek üzenete, ha örményt ölsz, hős vagy, mindegy, milyen módon teszed.

2012.09.03. 23:16:14

@von Putri:
hagyámá nem keresem vissza, meg nehogymá összehasonlítsd(de ha Mádl neked libsi, legyen) a két ügyet. Ott az egész ügy a szexuális bántalmazás körül forgott. Plusz nem tudok felvonulásról és népünnepélyről se. ezt nem is értem, hogy keverheted ide

LallyPop 2012.09.03. 23:16:44

@KennyOMG: A lényeg a VOLT szón van. Címlapon volt, péntek estétől vasárnap reggelig.

Csomorkány 2012.09.03. 23:17:16

@von Putri: No, utánanéztem Simek Kittynek. Egyik fő védője Morvay Krisztina volt, akit ugye nehéz a libsi oldal hősének tekinteni.

Ettől eltekintve jogos a hivatkozás. Sokan tényleg hőst csináltak belőle.

veracity 2012.09.03. 23:18:13

@Könnyen elkaptuk, uram!: És az oroszok mit tettek Katynnál? És az amerikaiak mit tettek Drezdával? És hány ezren égtek meg a napalm tűzben Vietnamban?

Én nem vagyok azeri sem, meg örmény sem. Nem drukkolok egyiknek sem.

Amit utálok, az a politikai ostobaság. Ha Orbán Bakuba megy, a liberális buzik máris szidni kezdik az azeriket! Ezt utálom bennetek!

És nem hős a baltás nekem se, meg más magyarnak sem!

De lehet sajnálni őt is meg áldozatát is.

Csomorkány 2012.09.03. 23:20:06

@veracity: Senki nem gondolta, hogy neked hős. Azt kérdezzük, hogy az azerieknek miért hős, és mi mit akarunk egy olyan országtól, amelynek ilyen hősei vannak?

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2012.09.03. 23:22:03

@Ándi bácsi: talan problemaid vannak a kepen szereplo datum es ido ertelmezesevel?

Segitek, jelenleg GMT = magyar ido - 2 ora. De a datumot onalloan kell megfejtened!

De nezd meg most a bbc.co.uk cimlapjat, ugyanugy kint van, sot ugrott egyet elore.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2012.09.03. 23:25:09

@veracity: akarmilyen stomoruak es elitelendoek, sem Katyn, sem Drezda, sem a napalmozas miatt nem robbant ki haboru..

Ugye erted?

2012.09.03. 23:25:44

@veracity: "2004-2006-2007

Safarov, aki a NATO békepartnerségi programja keretében tanult Magyarországon, 2004-ben baltával agyonverte alvó örmény katonatársát a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem kollégiumában. Ezért a Fővárosi Bíróság 2006-ban életfogytiglani börtöntüntetésre ítélte. A Fővárosi Ítélőtábla 2007 februárjában jóváhagyta az ítéletet, így az jogerőre emelkedett.

Ramil Safarov Sahib az eljárás során részletes beismerő vallomást tett, megbánást azonban nem tanúsított. Indítéka a múltban gyökerező azeri-örmény ellentét.

Hivatása, hogy megöljön minden örményt

A fiatal azeri katona örmény áldozatához hasonlóan 2004 januárban érkezett Magyarországra háromhónapos angol nyelvtanfolyamra, de már előtte eltervezte, hogy örményt fog ölni. A gyilkosság dátumának február 26-át, az 1992-es karabahi vérengzés évfordulóját tűzte ki, amikor is elmondása szerint Karabahban rengeteg civil azerit mészároltak le az örmények.

Az elkövető elmondta, hogy azért hozta egy héttel előbbre a leszámolást, mert az örmények jelenléte már nagyon idegesítette. Továbbá azért választotta ezt az időpontot, mert ukrán szobatársának haza kellett utaznia, így egyedül, feltűnés nélkül készülhetett a gyilkosságra. Tanúk előtt jelentette ki: „hivatása, hogy megöljön minden örményt”.

Késsel és fejszével támadt az alvó sértettre, többször mellbe szúrta és a bántalmazás nyomán „az áldozat fejét majdhogynem elválasztotta a testétől”, mondta a nyomozás során a Budapesti Rendőr-főkapitányság életvédelmi osztályának vezetője.

A február 19-én hajnalban a szörnyű eset szemtanúja volt az áldozat magyar szobatársa. A gyilkosság éjszakáján az azeri fiatalember egy másik örmény szobájába is megkísérelt bejutni, azonban az ajtó belülről zárva volt, és még baltával sem tudta betörni. A kollégiumban lakó magyar hallgatók értesítették a rendőrséget és még kiérkezésük előtt lefogták, lecsillapították a vérszomjas azerit.

A 27 éves Ramil Safarov Sahib előre kitervelten, különös kegyetlenséggel elkövetett emberölés vádjával állt a bíróság előtt. (A tárgyalásról szóló beszámoló)

Az első fokú ítélet megszületése után, 2006 novemberében újabb bűncselekményért, ezúttal hivatalos személy elleni erőszak miatt ítélték el a Fővárosi Bíróságon nem jogerősen Ramil Safarov Sahibot; nyolc hónap, két év próbaidőre felfüggesztett szabadságveszéssel sújtották.

A 29 éves azeri férfit azzal vádolták, hogy az emberölési ügye miatt elrendelt előzetes letartóztatása során a büntetésvégrehajtási intézetben őrökre támadt."

Ja, biztos az őrök megerőszakolták a látogatóit.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.03. 23:26:47

A seggnyaló KDNP SEmjén elvtársnak mi a véleménye a bíboros úr leveléről? Lapít szokás szerint mint szar a fűben! Mert az is!

2012.09.03. 23:30:51

@veracity: Én csak téged sajnállak.
Hülye példákat hoztál. Vietnami, német és lengyel gyilkosokat mentettek fel, miután kiadták hazájuknak. és otthon hősként tisztelték őket, ugye.

Ez pedig független az államelnök személyétől. Illetve annyiban nem, hogy ki az, aki ilyen politikai öngyilkosságot elkövet.
Már arról cikkeznek, hogy megszakad az IMF tárgyalás. Azerbajdzsán meg vagy ad hitelt, vagy nem. Egyik rosszabb, mint a másik.
Az jön le a külföldnek, hogy a magyarok már megint hazudtak.

2012.09.03. 23:31:41

@Orbán sunyi, baltás hazaáruló takarodj!:
Még nem kapta meg a hivatalos véleményét.

LallyPop 2012.09.03. 23:32:38

@KennyOMG: Igazad van. Csak a képet néztem azmeg ugyanaz ami a 7végi cikkben volt.

Elolvastam, újság nincs benne. Jerevánban zászlót égettek örmények a 7végén, ez a korábbiban is benne volt. Illetve újság hogy az oroszok és az Eu megszólalt(magyarokra nézve semmit sem szóltak), és idéznek egy mondatot Orbántól. Nem egy botrányszagú cikk, szerintem, legalábis a magyar vonatkozása.

2012.09.03. 23:35:47

@veracity:
hááát, én sok azeri(azt amit csináltak ítélem én el) szidást nem láttam, ellenben az orbánt, hát igen neki meg a fidesznek most adnak. Csak terelni próbálsz, orbánt szidjuk ;)

2012.09.03. 23:37:56

@veracity:" Hiteles forrásból
"Amikor Aszkeránban voltam, beszéltem az aszkeráni közigazgatás helyettes vezetőjével, Szlavík Arusanjannal, és összevetettem az ő visszaemlékezését az eseményekre azokéval a hodzsali lakosokéval, akik tűz alá kerültek az azerbajdzsáni oldalról.
Megkértem Szlavik Arusanjant, mutassa meg azt a korridort, amelyet a hodzsali lakosok használtak, hogy elhagyják a várost. Megismerkedve a területtel, elmondhatom, hogy azok a sugalmazások, miszerint nem volt örmény korridor, alaptalanok. A korridor valóban létezett, különben a hodzsali lakosok, teljesen körülvéve az ellenséges csapatokkal , elzárva a külvilágtól, nem lettek volna képesek megmenekülni a bekerítésből. Ennek ellenére a Kar-Kar folyó mögötti területen átvágva a menekültoszlop egyszer csak szétvált, és valamilyen okból az egyik csoport Nahicsevanik irányába indult. Úgy tűnik, hogy az ANF zászlóaljai nem a hodzsali civilek felszabadítására törekedtek, hanem a további vérontásra, hogy így buktassák meg A. Mutalibovot, Azerbajdzsán első elnökét]…”
Ez az álláspont ellentétben volt a hodzsali események azerbajdzsáni hivatalos változatával, mely szerint „az örmény fegyveresek tehetnek a hodzsali békés lakosok tragédiájáról”. Fatullajev vizsgálata az 1992-es eseményekről megfosztotta őt a szabadságától.
Fatullajev még mindig börtönben van, annak ellenére, hogy az Emberi Jogok Európai Bíróságának 2010. április 22-i ítélete arra utasította az azerbajdzsáni kormányt, hogy azonnal engedje szabadon.

Azerbajdzsán korábbi elnöke, Hejdár Alijev elismerte, hogy Azerbajdzsán „korábbi vezetése szintén vétkes” a hodzsali események miatt. A Bilik-Dunjasi ügynökség szerint 1992 áprilisában a következőket mondta: „A vérontás előnyünkre lesz. Nem kellene beavatkoznunk az események menetébe”. Hogy kiknek „az előnyére” volt a vérontás, az mindenki számára világos. A Megapolis Express írta: „Nem lehet tagadni, hogy ha az Azerbajdzsáni Népi Front valóban távlati célokat tűzött ki, azokat elérték. Mutalibovot alkura kényszerítették és megbuktatták, a közvélemény világszerte megdöbbent, és az azerbajdzsániak és török testvéreik hittek az azerbajdzsáni nép hodzsali hamisított genocídiumában”

Bocs, hogy ilyen hosszasan idézek, de gondolom, érdekes lehet az örmények általi népirtásról hogyan vélekedik azerbajdzsán korábbi elnöke.

von Putri 2012.09.03. 23:46:33

@Csomorkány:
"Egyik fő védője Morvay Krisztina volt, akit ugye nehéz a libsi oldal hősének tekinteni."

Változnak az idők, változnak az erkölcsök

A jog viszont nem mérhet kettős mércével. Én Safarovot és Simek Kittyt is bűnösnek tartom, mindketten elnöki kegyelemmel szabadultak, szerintem nem helyesen

Egyébként meg csak kíváncsi voltam, hajlandó-e valaki ezzel a tényállással konzekvens módon szembenézni

is 2012.09.04. 00:10:12

@poszt és @Schindler Pistája: na, arról a szentté avatott királyról, aki meg felnégyeltette a saját testvérét, meg kiírtotta az ország harmadát, arról meg már ne is beszéljünk, mert az itt tenyésző jobbolsi schindlereknek rögtön tikkelésük lesz.

is 2012.09.04. 00:14:14

@von Putri: konkrétan milyen kitüntetést, népünnepélyt, egyebet kapott? konkrétan akit lelőtt, az mit is tett ellene és a másik esetben Safarov ellen? a független bíróság mennyire is ítélte egyformának a két esetet? mennyire is sántít ez a hasonlat? ja, mindkettő lelőtt valakit álmában, ennyi.

persze, neked is két füled van, mint Pol Potnak, akkor te is biztos elmebeteg tömeggyilkos vagy.

z 2012.09.04. 00:53:34

Szerintem ez az egész nem Orbán hibája.
Jó volt, hogy hazaküldték. Az teljesen komolytalan helyzet, hogy ázsiai népek egymást kaszabolják és a végén még nekünk kell elszállásolni őket, egy magyar börtönben, amit magyar pénzen működtetnek. Ha magyar állampolgárról van szó, vagy olyanról, aki magyar állampolgár vagy a magyar közrend ellen követett el bűncselekményt, akkor érthető, de így?
Most komolyan, mi a picsa közünk van nekünk ehhez? Értem én, hogy a területiség elve meg minden de akkor is. Ült már itt pár évet, az azeriek azt mondták, átveszik és ott leüli a mardékot, erre meg elengedték. Oda kellett volna menni a TEK-nek és végig ott ülni, míg leüli az életfogytot?
Menjenek az örmények, baltázzák le.

von Putri 2012.09.04. 01:18:30

@is:
"milyen kitüntetést, népünnepélyt, egyebet kapott? "

Itt van belőle egy gyönyörű dalszöveg. Ez akár az azeriek és/vagy az örmények nemzeti himnusza is lehetne:

www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/51539/feketeorszag/simek-kitty-emlekzenekar-zeneszoveg.html

Fényezett Rézlábos 2012.09.04. 01:23:04

@von Putri: Azt remélem sikerült érzékelni, hogy a Feketeország egy erősen ironikus színdarab.

asdf.asdf 2012.09.04. 02:02:12

@von Putri: Csak troll vagy. Sose leszel ember.

Bélabáttya (törölt) 2012.09.04. 02:13:31

„De rohadjak meg, ha egyetlen olyan is volt közöttük, aki azért lett hős, mert agyon mert verni egy ALVÓ EMBERT!”
Akadt azért pár, no, tényleg nem sok, és nem a jelenlegi helyzetet menti, fogadtatja el egyik sem...
Odüsszeusz megvan? Eléggé hős volt, és egyik híres kalandjában a konkrétan leitatott, alvó Küklopsz szemébe tol egy kisebb karót, kellőképp kihegyezve, megperzselve. Nem vont le mindez semmit sem hői hírnevéből...

De Delilára is lelkesen emlékeznek a bibliaolvasók, pedig - lássuk be - nem igazán korrekt dolog valakit álmában megborotválni, majd így legyengülten ellenségei kezére adni.

Szintén egy görög, Perseus. Aki szintén hős, és szintén álmában fejezgeti le a hűdegonosz Medusát.

Legyen még egy görög, és abba is hagyom a mesét (akadna még gazdagon, csak olvasgatni kell hozzá). Hermész egy csendes este - némi ráhatásra persze - meglátogatta Árgoszt, addig furulyázott neki, amíg el nem aludt szegény mind a sáz szemével, és persze álmában jól levágta a fejét.

Persze egyik eset sem menti a posztbelit, csak azért hoztam fel őket, mert a kifakadással ellentétben akadt azért ilyen eset, nem is kevés.

Bélabáttya (törölt) 2012.09.04. 02:17:14

@is: Na, de kérlek. Egyáltalán nem álmában tette... A páciens szépen meghalt csata közben, és csak a hülő tetemét használta az általad emlegetett úriember - a kor egyébként megszokott marketingeszközeként - oktatási szemelvényként.

von Putri 2012.09.04. 02:27:56

@asdf.asdf:
tudasd majd ha valami mondanivalód is lesz

Measurer 2012.09.04. 02:42:47

Benedek Zsigmond armenológus elnézést kér. Nem is kell érteni.
www.youtube.com/watch?v=YoXDB1DDAIA

Measurer 2012.09.04. 02:47:09

@Measurer: bocs, persze Zsigmond Benedek

Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.09.04. 05:51:08

@antonov: A jelenlegi örmény elnök meg a karabahi háborúban a szabadcsapatok parancsnoka volt.. Az ő kezéhez egy picit több vér tapad, mint a baltáséhoz, mert személyesen vezetett több "csatát".
És ő papol nekünk..

Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.09.04. 05:53:29

@von Putri: szvsz az elnöki kegyelemben nem kell logikát keresni, az a királyok óta egy joga az államfőnek, és élhet vele. Vannak helyek, ahol kell hozzá ellenjegyzés, mint nálunk is.

avanivi/ 2012.09.04. 05:56:45

Magbondta a böszme Viktorka ,hogy forró ősz lesz.

aség 2012.09.04. 06:34:39

Lábbal tapossák és elégetik a MAGYAR ZÁSZLÓT,hova lett a MAGYAR NEMZETI ÖNTUDAT .Legyünk büszkék MAGYARNAK LENNI. Az ÖNBECSÜLÉS.Gagyi orbán ,szijártó,selmeci,budai,olcsó filléres pitiáner banda . Ez aztán a hazudozás magas iskolája

red shield rapresentative 2012.09.04. 06:54:40

@veracity:

Elképzelem, hogy a rokonaidat legyilkolják, majd te bosszút állsz csak úgy, hogy álmában baltával legyilkolsz egy védtelen és ártatlan embert (lehet az ő rokonságát is legyilkolták, nem tudni).

Természetesen az általad legyilkolt ember polgártársai nem rajtad állnak bosszút, hanem a fajtádból valakin. Na, érted már te ....hajlamú?

Nebameg 2012.09.04. 07:11:02

@scsaba1: A halálozás mégis a tengeralattjárósoknál volt a legmagasabb, annyira nem volt könnyű szakma.

collateral collector (törölt) 2012.09.04. 07:46:30

Na, ezzel is megvolnánk, természetesen nem lesz semmilyen lóvé :D a pancser miniszterelnök megfogalmazta már a lemondását?! Csak, mert itt az ideje.. Vagy akar még egy kicsit bénázni? Kevés kárt okozott még a hazájának, úgy érzi? Még sok kárt tud okozni, értem. Hát, akkor marad. Kártékony miniszterelnökünktől nem szabadulunk olyan könnyen.

veracity 2012.09.04. 07:54:23

@collateral collector: Az a te bajod, hogy bassza a liberálbuzi csőrödet Orbán hatalma! Érdekel is téged, hogy mi van az azeriekkel, meg az örményekkel! Csak Orbánnal foglalkoztok!

De rábasztatok, fudgepackerek! Ti csak turkáljatok egymás szaros seggében, Orbán még marad egy-két évtizedre, hogy borzolja a buzik kedélyét!

Kutchek (törölt) 2012.09.04. 07:56:23

És nem kellenek a magyar állampapírok Azerbajdzsánnak, mint ahogy nm kellettek Szaud Arábiának, Kínának, Türkmenisztánnak stb.

Ha lett volna egy kis eszük, akkor az azeri kiadatási kérelem beérkezésének másnapján felhívjuk az örményeket, mint másik érintett felet.
Az azeriek tele vannak lóvéval meg olajjal; az örmény diaszpórák lobbiereje már-már a zsidóékkal vetekszik.
Fasza kis tendert lehetett volna kiírni, amin kivételesen mi csak nyerhettünk volna.....

sanche_ 2012.09.04. 07:56:45

A hősökről: én nem fogadnék rá, hogy nekünk nincs hasonló hősünk.. A szlovákok illetve más népek nem egy magyar hősről tartják, hogy alávaló mészáros volt, és ez fordítva is így van.. Jellasics például a hadtörténet egyik legnagyobb lúzere, annak idején a felszerelt igazi hadseregét egy akkor összeszedett, alig felfegyverzett tapasztalatlan alakulat is Bécsig kergette..
Horvátországban meg nemzeti hős.

Nagyon, de nagyon sok embert tartunk és tart mindenki hősnek, szerintem teljesen hibásan. Mai szemmel sok mészárost is annak tartunk, csak megfeledkezünk róla, hogy milyen eszközöket használtak.

Sham (törölt) 2012.09.04. 08:05:06

@veracity: nehogy már a liberálisokat buzizzad gyökér álllat! Tudod mit jelent a szó egyáltalán?? A jó kurva anyádat te kis pöcs!! Csókolgassad diktátorkádat, dugjad mélyen a seggébe a nyelvedet, de ne buzizzál itt te baromarcú.

Sham (törölt) 2012.09.04. 08:07:54

@veracity: mondtam már: te és a jóédes felmenőid a buzik. Azokat buzizzad. Orbán apád pedig 20 év alatt olyan országot fog neked csinálni, hogy besza. behu. Figyeld a számláidat, a pénzedet, hogy mennyit ér, meg anyádat, hogy éppen szabad e?

Roy 2012.09.04. 08:14:16

@green2126: Ez Azerbajdzsánban természetes. Egy ellenséges örmény katonatisztet ölt meg. Ez ott háborús hőstettnek minősül.

bepe22 2012.09.04. 08:20:02

@Roy: Facebook tó Facebook igen, na de orvul egyszerűen gyávaság.

bepe22 2012.09.04. 08:21:04

@bepe22: Bécsi, átiirta a face to face-t:))))

Belagezapista (törölt) 2012.09.04. 08:22:22

@veracity:
Te egyszerű, akkor szerinted most miért hagyja, hogy hősként tiszteljék, ha annyira elszörnyedt saját tettétől?

Az is vicces, hogy a liberális szót te az ördög vagy a gonosz helyett használod, miközben fogalmad sincsen mi a jelentése. De elárulom neked, az európai konzervatívok szemében is őskövület vagy, mikor a vérbosszút, ráadásul az igazságtalan vérbosszút (nem az a katona ölte meg a családját!) élteted.

Sham (törölt) 2012.09.04. 08:23:21

@veracity: te addig fogsz buzizni, amíg egyszer valaki pofán ver, csak úgy liberálisan :).
Fel kellene ébredned, de a sötétség örök a fejedben, de talán egy ácskapocs tudna bevinni egy kis fényt..

Kutchek (törölt) 2012.09.04. 08:25:40

@csárli hárper: Ez a kis malőr nekünk 2-3 újabb adóba, adóemelésbe fog kerülni.
A "keleti nyitás" egyre drágább kezd lenni. Ráadásul mindenféle helyi zsebdiktátornak kell nyalni, tök feleslegesen.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.04. 08:26:35

@Sham: hja, egyből nyitott gondolkodású lenne... :)
Mindenesetre nagyon meghaladta már az inderküszöböt, úgyhogy szép liberálisan kivágtam.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.04. 08:27:35

@Kutchek: "keleti nyitás", közben címlapos cikk, hogy a fidesz oroszbarátsággal vádolja az mszp-t. Vicc ez az ország.

csárli hárper 2012.09.04. 08:33:15

@Kutchek: nagyon úgy néz ki, sajnos...

Kutchek (törölt) 2012.09.04. 08:38:08

@Roy: "Ez Azerbajdzsánban természetes. Egy ellenséges örmény katonatisztet ölt meg. Ez ott háborús hőstettnek minősül."

Akkor csinálta volna otthon a műsort!!!
Ha külföldre megyek, akkor próbálok viselkedni.
Nem a legjobb orzságimázs, ha baltával agyonverek egy alvó embert.
Szaud-Arábiaban se baszok be meg nem kurvázok péntek este, mert itthon így szoktam. Valahogy muszáj alkalmazkodni.

Azt is leszarom, hogy nehéz gyermekkora volt, vagy az örmények kiírtották a családját. Ilyen alapon az összes cigót ki kellene engedni a sittről mert az anyjuk kurva, az apjuk börtöntöltelék és utálták az iskolában a maygar gyerekek.

A magyar külügy is tudhatta, hogy ez lesz. Van konzultáusunk Bakuban. Ha 8 évet kibírtak, akkor kibírhattak volna még vagy tízet.

Parajpuding 2012.09.04. 08:44:36

Ha az azeri nép hősként ünnepli azt a gyáva patkány katonát, aki alvó társát öli meg, az éppenolyan hulladék gyáva patkánynemzet.

Csucsundra 2012.09.04. 08:50:22

@Roy: Attól még elmehet a jó qrva anyjába, a gyáva féreg....
Szerintem helytelen büntetés volt a 8 év. Ott helyben fejbe kellett volna lőni, ahogy azt az oroszok,vagy a kínaiak teszik,terrorelhárítás címszó alatt akkor nem lenne vita,hogy akkor kinek adták ki,és mennyiért...
És ha már kiadták, amilyen színvonalas hős az istenbarma, én simán tendert írtam volna ki rá, a magyar állam helyébe...Minimálár 8milliárd dollár, aztán határ a csillagos ég...kinek ér többet? az azerinek a felmentés, vagy az örménynek az agyonverés...Aztán kiírtam volna győztesnek az örményt,majd egyenes adásban közvetítettem volna ,hogy száll le a jereváni reptéren,és hogy mentik ott fel,minden további földi teendője alól...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.04. 08:54:32

@Kutchek: "A magyar külügy is tudhatta, hogy ez lesz."
Az semmi, de már a nvh is tudhatta annó, hogy nem kéne egymás mellett elszállásolni ellenséges katonákat.

Kutchek (törölt) 2012.09.04. 08:54:48

@Before: Ciki, hogy az mszp egy hullámhosszon van egy szó szerint félázsiai országgal, míg a fidesz az európai joggyakorlatot követte...most az egyszer. :)))
Majd vádolja Brüsszel-barátsággal is, ha elkezdődnek az IMF tárgyalások. :)

Roy 2012.09.04. 08:55:50

Nem tudom, hogy tudod-e az egész sztorit.
A gyilkosság 2004-ben történt. Akkor a NATO partnerségi programmon belül a Zrinyi Miklós katonai akadémián voltak itt továbbképzésen. Hogy került két ellenséges állam katonatisztje egy időben ide? Azt se értem mit keresett egy diktatórikus állam (Azerbajdzsán) a NATO programba.
Örményország, és Azerbajdszán a Szovjetunió felbomlása után háborúzni kezdett egy örmények lakta, de Örményországtól autonónmiát akaró terület miatt.
Már a tárgyalás szakaszában kérte Azerbajdzsán a gyilkos kiadatását. ezt megtagadtuk, mert az akkori vezetés tudatábn volt annak, hogy az történhetett volna mint most.
Orbánék ezt felül írták anyagi haszon reményében.
Az azeriek miután kiadák nekik a gyilkost, gyorsan be is intettek.
Különben az meg nem bizonyított, hogy az örmények kiírtották a gyilkos családját. Nem tudom, hogy ez a hír honnan származik. Lehet, hogy az azeriak terjesztik.
Egy azeritól ne várj alkalmazkodóképességet. Ők iszlám elvek alapján élnek, nem európai.

Roy 2012.09.04. 08:59:24

@Csucsundra: Teljes mértékben igazad van.
Sajnos Orbánék anyagi előnyök miatt tette.
Az azeriak meg most beintettek nekik.
Sikerült egy diplomáciai botrányt csinálni a semmiért.

Roy 2012.09.04. 09:01:33

@Csucsundra: Bocs csak annyi, hogy nem 8 évet kapott, hanem életfogytinglant. Tehát még büntetés alatt volt amikor elengették.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.04. 09:10:06

@Roy: teljesen mindegy, mit kapott és büntetés alatt volt-e, mivel elnöki kegyelmet kapott. Ezt még el is lehetne fogadni, bár morálisan egyetérteni nem, a fő probléma inkább a hősként való felmagasztalás, előléptetés, az elmúlt nyolc évre való fizetésének kifizetése és hasonlók. Baromira nem kulturált.

petyah1379206 (törölt) 2012.09.04. 09:17:38

@Before: hát ugye putyinnal utoljára az mszp volt jóba, ha jól emlékszem az oroszokkal már a Moszkva tér átnevezése kor összevesztek viktorék.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.04. 09:19:04

Közvetítőkön keresztül a sunyi, bóvlista, baltás orbány megkapja a lóvét. Így majd megint büszkén meséli jobboska övéinek, lám nem kellett az IMF!

Szánalmas egy banda, emberek készüljetek a váltásra, mert ez nagyon nem jött be!

Ringlósztár 2012.09.04. 09:31:07

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Baszod, én nem cikiztem volna a származása miatt, na de az a hombár fej, ami van neki....

Kutchek (törölt) 2012.09.04. 09:32:41

@Before: Az is finom dolog a részünkről, hogy ha az eu-s bizottságok meg a parlament kifogásokat emel, javaslatokat tesz, jegyzeteket készít stb., akkor beindul a szabadságharc, hogy minket kéretik tiszteletben tartani, meg nekünk ne dirigáljanak.
Baku mindenféle felvezetés nélkül telibeszarta a független magyar igazszágszolgáltatást, legalább annyira félre vezettek mint, ahogy Orbán akarta Brüsszelt pl. médiaügyben.
De most a miniszterelnök úr higgadságot, megfontoltságot emleget kokik, sallerok helyett.

Frizuravarjú 2012.09.04. 09:43:50

Szaniszló Ferencnek más a véleménye. Talán mert ő gondolkodik? kuruc.info/r/6/100854/

Minden aljasságban izrael keze van?

Mariann19 2012.09.04. 09:44:36

Az korántsem olyan biztos, hogy a kötvénykibocsájtásunk ügye meghiúsul. Az ügylet török bankon keresztül valósul meg. Vajon miért? Nem hinném, hogy Azerbajdzsán nem képes lenne képes egy ilyen _ technikailag viszonylag egyszerű pénzügyi műveletet végrehajtani.

nyehehe 2012.09.04. 09:48:53

Az EU-t is jellemzi, hogy ennek az Azerbajdzsánnak nyalják a seggét. Az eurovíziós dalfesztivál milyen alapon ment Bakuba? Az még Európa egyáltalán? Ilyen aljas, mocskos nép, hogy a fenébe tartozhat ide? Pár éve az EU még Egyiptom és Kadhafi(Líbia) seggét nyalta. Aztán észbekoptak, de úgy látszik van másik segg, amit nyalni lehet. És most hazánk szépen felzárkózott az EU átlaghoz. Erkölcsileg lenullázták az országunkat. OVI ezért kapni fog pár paradicsomot tőlem. Pedig eddig ikszeket osztogattam a fidesznek.. Rohadjanak meg.

Vu, de ja vu 2012.09.04. 10:00:15

@GluGluGlu: " Milyen ország már az, ahol egy ilyen alattomos, brutális orgyilkost nemzeti hőssé avatnak?"

@AlphaBlack: " Pl. Izrel. "

Ez megvan?

" 2008-ban ... a Hezbollah két meggyilkolt izraeli katona holttestét adta át öt bebörtönzött Hezbollah-milicista szabadon bocsátása és 200, a harcokban elesett milicista holttestének átadása fejében..."

Rémlik még, hogy hogyan fogadták otthon a terrorista vezért??? Két koporsóért... És kit is sorozott le a Hezbollah hőse??? Többek között gyerekeket???

Nem vagyok Izrael-fan, ők is tudták hogy mit miért kapnak. Nem 3 mrd államkötvényt, hanem két hullát - hogy hazai földben nyugodhassanak.

Sok disznóságot megcsinált már Izrael is, de ez az azeri-féle átb.szásos dolog talán mégse divat még ott sem.

Kave 2012.09.04. 10:07:11

@nyehehe: Ha hülye vagy tartsd magadban. Azerbajdzsán persze, hogy Európa. Aljas mocskos te vagy. Náci vagy ostoba bunkóm? hogy egy egész népet minősítesz. Az EU örménybarát, mert erős az örmény lobbi (akár a zsidó lobbi). Obama is az örmények mellett foglalt állást. Mi a fenérüől beszélsz te agyhalott?

Margóra: az örmények bő 1 évtizede népírtást rendeztek Azerbajdzsánban. Kb 30 ezer azerit (civileket, nőket, gyerekeket) mészárolták le. A "baltásnak" több rokonát is....
Na így már nem annyira egyértelmű a kép, liberálbolsevik média által elbutított tahókáim....

dr kíváncsivagyok 2012.09.04. 10:07:56

Ha csak egy doboz olajos halat is adnak nekünk az azeriak,...Orbánnak vége !!
Így hogyan fogják "fejleszteni az magyar - azeri gazdasági kapcsolatokat" ???

Kave 2012.09.04. 10:08:45

@Vu, de ja vu: Ja, persze hülye vagy. Az izraeli nácik naponta palesztin gyerekeket ölnek. De sötét vagy...

Kave 2012.09.04. 10:10:51

@Orbán sunyi, baltás hazaáruló takarodj!: De egy primitiv sutyerák kis féreg vagy....

Annyit értesz a világból, mint egy döglött hal.

Nemhiába a balliberálisok ostoba bunkók, csak az őket elbutító globalocionista médiákból tájékozódnak....

dr kíváncsivagyok 2012.09.04. 10:11:48

@petyah1379206: Orvbán először ment kunyerálni Moszkvába,..aztán , miután elhajtották hirtelen Széll Kálmán lett a Moszkva tér... !Aljas , kicsinyes húzás , mint minden Orbán-retorika !

dr kíváncsivagyok 2012.09.04. 10:12:36

@Kave: "
Nemhiába a balliberálisok ostoba bunkók, csak az őket elbutító globalocionista médiákból tájékozódnak.... "

Óóó,...taníts minket Mester !

dr kíváncsivagyok 2012.09.04. 10:14:47

@Vu, de ja vu:
"Nem vagyok Izrael-fan, ők is tudták hogy mit miért kapnak. Nem 3 mrd államkötvényt, hanem két hullát - hogy hazai földben nyugodhassanak."

Ha nem írod le ,...sose jövünk rá....

dr kíváncsivagyok 2012.09.04. 10:17:01

@Before:
"teljesen mindegy, mit kapott és büntetés alatt volt-e, mivel elnöki kegyelmet kapott. Ezt még el is lehetne fogadni, bár morálisan egyetérteni nem, a fő probléma inkább a hősként való felmagasztalás, előléptetés, az elmúlt nyolc évre való fizetésének kifizetése és hasonlók. Baromira nem kulturált. "

Az a problémám ezzel , hogy ezt Orvbánnak TUDNIA KELLETT és ennek ellenére kiadták !!!
Na ez az aljasság , amit nem fog tudni kimagyarázni !

dr kíváncsivagyok 2012.09.04. 10:21:38

@Before:
"keleti nyitás", közben címlapos cikk, hogy a fidesz oroszbarátsággal vádolja az mszp-t. Vicc ez az ország. "

Ja,ja...Orvbán elhajtották , most játssza a durcás gyereket...
( Nem volt éppen szép gesztus OK NÉLKÜL átnevezni a Moszkva teret...)

Karipapa01 2012.09.04. 10:35:18

index.hu/kulfold/2012/09/03/moszkva_az_ormenyekkel_van/:

"Az azeri és a magyar hatóságok a régióbeli feszültségek csökkentését célzó nemzetközi erőfeszítésekkel szemben álló döntést hoztak az örmény katonatársát meggyilkoló Ramil Safarov ügyében - közölte hétfőn az orosz külügyminisztérium."

Tessék! Itt a diplomáciai blama ! Lehet folytatni !

Kutchek (törölt) 2012.09.04. 10:40:07

@dr kíváncsivagyok: " Nem volt éppen szép gesztus OK NÉLKÜL átnevezni a Moszkva teret..."

Vitya 2010-ben volt Moszkvában. Kicsit zokon, hogy fele annyit sem kapott mint a jobbik, így 2011 elején "visszavágtak".
Ha összejött volna a buli, akkor kinézem belőle, hogy Tiszaújváros már nem Tiszaújváros lenne.
Azt azért fel kellene fognia, hogy a kirgizekhez, kazahokhoz, tadzsikokhoz még mindig Moszkván át vezet az út.

Vu, de ja vu 2012.09.04. 11:14:19

@Kave: Aztán visszakapják a palesztin hatóságoktól kóterba a "hősöket", és ahogy hazai földre lépnek, AK-t nyomnak a kezébe meg csókkal köszöntik a vezetők, mi???

Vedd már le a szemellenződet... ettől van sötét a fejedben:-(((

Vu, de ja vu 2012.09.04. 11:15:39

@dr kíváncsivagyok: Te már csak tudod, mire gerjedek, mi??? Ehhh, Sötétség Szelleme, könyörülj rajtuk:-(((

Dr.Zemberevő 2012.09.04. 11:21:52

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: nem volt még olyan orbán féle elb@szás, ami nem lett volna "jelentéktelen".
És ezért ugye foglalkozni sem érdemes vele.
Esetleg "várjuk meg a hatásait"
Vagy "várjuk meg amíg törvényre emelkedik"

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.04. 13:57:10

Idén januárban tömeg vonult végig Budapest belvárosán azzal a céllal, hogy megmutassa a világnak: nem leszünk gyarmat. A szervezett aktivistákon és a rajongókon kívül bizonyára ott masírozott rengeteg jó szándékú, naiv magyar. Ma ők is felismerhetik, hová vezetett a nagy fene szuverenitás, és hogyan lehet pénzt szerezni, ha az IMF-é büdös.

Magyarnak lenni most kínos, kellemetlen érzés: olyan ország vagyunk, amely a soviniszta indíttatású baltás gyilkosságot óvadék ellenében helyesli, viszont óvadékként üveggyöngyöket is elfogad. Erkölcstelen és buta ország. Balfaszok völgye. Ennek az az oka, hogy baltaügyben kizárólag a kormány cselekménye és véleménye látszik Washingtonból, Berlinből és Jerevánból. Még nem tettük láthatóvá, hogy vannak másféle magyarok is, akik nem kereskednének baltás gyilkosokkal, vagy ha mégis, akkor nem ígéretekért.

Ennek a hazaáruló, bóvli kormánynak mennie kell!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.04. 13:58:19

@Kave: Anyád a legjobb szerető a városban , ezt sokan mesélik a fideszben!

2012.09.05. 08:48:40

@Kave:" Margóra: az örmények bő 1 évtizede népírtást rendeztek Azerbajdzsánban. Kb 30 ezer azerit (civileket, nőket, gyerekeket) mészárolták le. A "baltásnak" több rokonát is...."

Olvass utána. Azeri források terjesztik. Az az oknyomozó újságíró, aki ott volt, és azt állítja, hogy volt korridor, hogy a terepviszonyok miatt az örmények nem láthattak rá a vonulókra, tehát nem nyithattak tüzet, azóta börtönben ül. Hány éve is?

2012.09.05. 08:54:58

@Kave: Csak tényszerűen:
1. MNO cikk. Egy FAX az azeriektől, amire mi KIADJUK a baltást.
2. Moszkva elítéli a magyar lépést
3. az USA elítéli a magyar lépést
4. az EU elítéli a magyar lépést
5. Örményország megszakítja kapcsolatait.

Az egész világ összeesküdött. Biztos a zsidók keze van a dologban! Szerintem a magyar ásványvízre fáj a foguk (-:
süti beállítások módosítása