HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Mi a franc ez???

2008.06.06. 20:14 Before

Fél napja ez a kép fogad az index nyitólapján:


Mi a büdös franc ez? Kedvesen csintalan mosolyú, csinos leányzó, ez eddig rendben van. De mi a fene van a szoknyája alatt? Ez valami fertelem, halál gusztustalanul néz ki, mint valami trottyos férfisegg, úgy buggyosodik ott az alsóneműje. Borzasztó!

9 komment

Címkék: index címlap segg ocsmány

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr28507338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.06.06. 23:26:52

nem érted.
az ott a puffer.
ha seggre esne.
mert ő szurkolólány (asszem).
svájc meg nem túl esélyes.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.07. 15:20:51

Ja, én is pelenkára, vagy inkontinencia-betétre tippeltem.
Azóta van egy újabb ötletem, ami valószínűleg a megoldás lesz: ez minden látszat ellenére nem egy szoknya, hanem egy szoknyának kinéző rövidnadrág (úgynevezett szoknyanadrág), bár az általában inkább hosszabb méretben szokott létezni.
Egyedül ennek látom valami értelmét, de ettől függetlenül a fotón baromi visszataszítóan néz ki...

csati 2008.06.08. 21:59:34

Ez valószínűleg olyan kiegészítő, ami rövidgatyákban szokott lenni, hogy ne láttszon ki a bugyi/alsógatya, vagy annak hiányában más. Tényleg elég hülyén néz ki, én is felfigyeltem rá a címlapon, de azért hozzátenném, hogy dícséretesnek tartom, ha nem csak agyonstúdiózott-megvilágított-szétfotosoppolt képeket lát az ember. Ez pont nem olyan, de a lány így is csinos.

Vierre_ 2008.06.08. 22:42:38

Ecsém ne légy dinka, az egy sima gatyabetét mint a pasik fürdőnackójába, hogy ha dobálja a lábát a csajé akkor ne a tanga villanjon. :)))) Tudom tudom, kár, de lássuk be hogy korrekt elképzelés. Ha tanga villana a faszim nem nézhetné az EB-t :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.09. 00:51:43

Közben rájöttem, de szerintem borzasztó szarul néz ki...
Hú, de szigorúan van fogva az a faszi! :DD

Vierre_ 2008.06.09. 01:13:14

Tök lazán van fogva. Az én seggemet nézze tangába ne másét. Ha másét nézi menjen máshoz. :)))))) sztem ennél lazább nem is lehetek, szét is estem annyira laza vagyok :DD
Nézze a focit. Ne a jányok nunáját. Arra is van egy ötletem. Az én nunámat nézze :DDDDDDD
És ilyen laza csajéknak csináltak a kedves szervezők a ponpony és hosztesz és még kitudja milyen lányoknak csúf rusnya alsógatyát :)))))

Illető 2008.06.09. 17:14:05

Engem inkább az zavar, hogy az arca egy értelmi fogyatékos ősemberéhez hasonlatos. Ehhez képest másodlagos, hogy teliszarta-e a pelenkáját.
Rossz látvány ez nekem mindenestül, nem is nézek inkább oda. :)
süti beállítások módosítása