HTML

azbeszt

Random kiakadásaim...

"Anyu, az úristen megbassza azt a büdös kurva világot, azt bassza meg! Azt! Azbeszt megbaszta, a büdös kurva istenit neki!"
Eredetiben az igazi!

Friss topikok

Linkblog

Technikai azbeszt

2008.08.03. 20:56 Before

Két rövidke szösszenet:
1, hogyan szívtam a blog.hu-val
2, mit keres itt a google?

1. azbeszt
Huhh, kisebbfajta infarktuson vagyok túl, bár, ha az nem is volt, mindenesetre egy erős szívdobogás megvolt. Megírtam az előző postot, mentés gomb, majd publikál, aztán várom, hogy visszajöjjennek a postok. De nem jönnek, én meg baromállat rányomok. Be is jönnek, minden rendben, ott az új post, bár nem publikus. Belenézek, épp csak az első bekezdés végéig van meg. Na, egyből előjött az anyós mértékegysége (Megakurvaanyád - ha valaki nem ismerné) és zsigeri "back" gomb nyomogatása az egéren. Persze baszik visszajönni, nincs sehol. Beletúrok a firefox fájljaiba, mert az legalább menti magát időnként, de persze semmi eredmény, vagyis hát az amúgy is meglevő mennyiség benne van az éppen aktuális sessionstore.js-ben. Fasza. Rányomok egy file-recovery alkalmazást, nincs ott semmi.
Nem akarom, hogy kedves olvasóim is a szívüket markolásszák az izgalmak hatására, ezért gyorsan összefoglalom: minden létezhető helyről begyűjtöttem a firefoxhoz legalább távolról kapcsolható és helyreállítható cache-fájlokat, visszaállítottam több, mint ötszáz kisebb-nagyobb állományt. Néhányban megtaláltam a post töredékeit, végül az egyikben majdnem végig megvolt az egész. Innentől már csak egy UTF-win karaktercsere volt hátra, meg valami sete-suta befejezés a végére és mégis lett postom bő egy hét után...
Nem egy nagy dolog, a post se valami hatalmas munka, de végre rávettem magam egy kis írásra, és a témát gyakorlatilag ki is írtam magamból, nem tudom, hogy reprodukáltam volna...
A bloghu-t csókoltatom a szivatás, magamat  meg a szuperláma hozzáállás miatt, hogy már megint belustultam és nem pakolok vágólapra mindent, mielőtt elpostolok egy formot...

2. azbeszt
Ha már úgyis technikai félóra van, kicsit elámélkodnék az embereken. Tudom, már rég kiment a divatból, hogy a bloggerek a hülyébb, vagy kacifántosabb google-kereséseket közzétegyék, de miért ne?!
A legdurvább, hogy bő két hónapja írtam a szteroidos paplanszájú némberről, Genyórázó Máriáról, de a mai napig vezeti a google-s találatok listáját, csak az elmúlt héten 21 találatom jött a vele kapcsolatos keresések alapján.
További érdekességek, a teljesség igénye nélkül:
"kovi+10+férfi" (hmm, érdekes...)
"megcsalás+tipikus+jelei+férfi+részről"
"azokról+derül+ki+h+buzik+akikról+senki+nem+gondolta+azt+hogy+nem+azok"
"spontán+magömlés+video" (ez kicsit talán ellentmondásos)
"
sorozás+és+orvosi+vizsgálat+meztelenül" (speciális érdeklődési kör...)
"wc+papir+gyarto+vonal+ara"
"NEGER+FIUK+SZEKSZUALIS+ELETUK" (különösen bájos a szekszualitás) "óriáspókok+letöltése+ingyen" (én húszezreseket szeretnék letölteni)
"kamasz+fiúk+énekelnek+a+spermáról"
"alig+várom+hogy+hazaérjek+és+megfogjam+a+farkad"
"a+buzik+felismerése" (buzidetektor eladó. ócó.)
"seggfasz+titán"
"dugják+a+feleségem" (akkor ne blogokat bújjál, ecsém...)
"zöldség+a+seggbe" (mondjuk egy fej káposzta?)
"anya+fia+dugás+videók" (és még én vagyok a perverz...)

9 komment

Címkék: google firefox hiba keresés blog.hu azbeszt cahce genorazzo

A bejegyzés trackback címe:

https://azbeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr3598955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.04. 17:12:16

Ez a "kamasz fiúk énekelnek a spermáról" szerintem felülmúlhatatlan. Vajon aki idekattintott, arra gondolt, hogy videót is talál az éneklésükről?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.08.04. 18:19:12

Nekem is ez volt a kedvencem! :))

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.08.10. 21:48:26

Itt frissítek... :)

dagadt+homokosok+dugnak
anyu+farkamat (ketten is keresték!!!)
ki+gyártja+a+tesco+mosóporokat
mézet+akarok+venni+egerben
nő+ujazza+a+férfi+fenekét (nem rossz az!)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.08.11. 09:35:18

Áfa+törvény+142+§+2008.05.01.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.11. 13:50:42

"kovi+10+férfi" Tényleg van ilyen? Kedvet kapott Mária nénitől? Directed & starring by Kovi.

Ez a "seggfasz+titán" nagyon kemény! Mirói kompozíció verbálisan. :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.11. 16:43:11

Before:

A szexes keresések már unalmasak, de a "mézet akarok venni Egerben"-en szétröhögtem magam. (Pedig végre legalább egy pragmatikus ember.)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.08.11. 16:51:01

Unalmas, vagy sem, jól mutatja, hogy a netet még mindig elsősorban a szex mozgatja!
süti beállítások módosítása